Gå til innhold

Den store Street Legal-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spillet er sånn halv realistisk.

Spørs mye hvordan du styler og tuner bilen din.

Skal du ha ekte biler, så må du laste ned.

På Gom-Team's hjemmeside finner du mye spennende.

Vil du ha mange addons, så installerer du patch 2.2.1, vil du ha et spill som går reinere, men med ikke så mange addons enda, så legger du inn 2.3.0

 

2.3.0 kom ut for ikke så lenge siden, så folk har ikke fått bygd om så addons støtter den versjonen enda, men de kommer etterhvert.

Lenke til kommentar

Får holde litt liv her. Vet noen når forhandlerne får inn nye biler. Er keen på å bytte inn einwagen gtk'en min så jeg får skrudd litt. Er ikke så mye mer å gjøre på den (480 hester på metanol, GTA understell og de fleste andre deler) Lyst på en emer nonus.

 

Er foresten ufattelig hvor dårlig spillmotoren er. Har et x800pro og en athlon 3200 og kan ikke kjøre mer enn 800*600 hvis jeg vill ha noe synsrekkevidde. 17fps er ikke mye.

post-42462-1147288675_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hatt mye glede av spillet her, til tross for håpløse patcher som fixer en ting og borker 10 andre. Meget sugen på å teste det igjen, men det store spørsmål er:

 

Har det kommet en patch/fix ellerno som gjør at man ikke trenger å demontere hele hjulet for å skifte fjæring osv? Husker man kunne ta av deler "bak andre deler" før det kom en patch og gjorde det om så man må finplukke av hver en mutter (satt på spissen) for å skifte den bakerste delen.

Lenke til kommentar

Måtte installere spillet jeg også! :D

 

Hvor kan man laste ned andre biler? Sånne som er mer vanlige? Har lest at det er mulig, men jeg fant ikke på google.no. Fungerer dette som de bilene som er i spillet allerede? Med tanke på tuning å sånt. Kan de brukes i Campain?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan noen poste en dirrekte link til 2.3.0 patchen.. Jeg er på den GOM hjemmesida.. Men finner bare addons til 2.3.0 patchen og ikke PATCHEN...

 

Må jeg legge inn alle patcher som går opp til 2.3.0 først?

 

EDIT: Jeg fant det.. Damn, det lå jo rett forran øynene på meg.. Sorry, er sliten.. Har akkurat dratt meg gjennom en konfirmasjon... Gah! ;)

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...