ccalz Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 jeg får ikke bestemt meg, ligger mellom et 850xt pe og et 6800 gt har sli hket fra asus men vil ha amr når det kommer
ccalz Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 tror dere jeg kan bruke 850xt pe'et når amr hk kommer?
guezz Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Du kan ikke kjøre AMR med et SLI-hovedkort. Det er usikkert om AMR støtter X850-serien. Hovedkort som støtter AMR kommer etter all sannsynlighet i Q2 2005. Siden dette er snakk om PCI-E vil jeg kjøpe X850XT PE hvis du ikke vil ha SLI. Det står forklart her: Kjøpeguide: High-End (fra 6600GT / X800SE)
ccalz Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 veit at jeg ikke kan kjøre amr med sli hk men jeg vil bytte til et hk som støtter det når det kommer,tror du 850xt pe vil bli amr støtta?
MacManus Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 X850XT PE er det kraftigste kortet på markedet for tiden. Men AMR er ikke kommet enda tror jeg. Det er ikke blitt lansert enda ihvertfall. Så hvis du skal kjøre SLI bør du nok gå for 2stk 6800GT.
ccalz Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 Sapphire Radeon X850XT PE 256MB GDDR3 PCI Express,ViVO,Dual DVI-I, Full-Retail er det noe tess?
HKS Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 (endret) Vel... Nå er det vel ingen av dere som vet hvordan AMR kommer til å bli den gangen det eventuelt blir lansert? Du kan ikke kjøre AMR med et SLI-hovedkort. Det er usikkert om AMR støtter X850-serien. Hovedkort som støtter AMR kommer etter all sannsynlighet i Q2 2005. Hvor har du dette fra? Beste rådet er vel å vente å se... Mot å kjøpe ting til rundt 4000 kroner basert på rykter Edit: Slenger inn en liten greie fra Anandtech angående VIA sin DualGFX... The 894 and 894 Pro differ only in the graphics capability, with the Pro version able to run two PCI Express cards driving up to 4 monitors. This is not the same as the SLI solution provided by the nVidia chipset for the AMD Athlon 64. SLI combines the capabilities of 2 PCIe cards in alternate frame rendering, while the VIA Intel solution merely supports two PCIe video cards running at the same time - one, a full x16 and the other, x4. VIA calls this feature "Video GFX". The emphasis in Video GFX is multi-monitor support, which can be useful in many different system configurations. PCI Express x16 Lane for primary graphics display Games Advanced Rendering PCI Express x4 Connection for secondary displays Toolbars Monitoring Information http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2333&p=4 Endret 31. januar 2005 av [GDI]Raptor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå