Gå til innhold

Noen som fortsatt spiller Enemy Territory?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart jeg spiller ET, jeg og et par kompiser er helt hekta! en server det er en del norske på og med god ping er arctic warfare, av og til er det litt for mange custom-maps der da...

men er det noen seriøst gode norske ET-klaner? spilte litt sånn halv-seriøst i en amerikansk-europeisk klan før og hadde vært fett å dra i gang en årntli norsk ET-klan.. eller?

Skrevet (endret)

tja, Morty er vertfall ikke så veldig aktiv.

dsky er tilbake nå under navnet divin men tror ikke han har spilt så mye med dem.

LpK lever de ja, spiller der selv :p

Endret av _Mag_
Skrevet (endret)

Hvem spiller dere mot i kveld da _Mag_ :)

EDIT:Hmmm....FF ser jeg. Burde vel være grei match på Radar det?

Endret av Revenant
Skrevet
Bare synd med alle de l33tsa som prøver å fremstå som kule ved å si at ET-scenen er død. ClanBase hoster forstatt RTCW-cup, så...

Enig. Sånn er det med selvoppnevnte herskere, "scenen" er liksom død når de blir lei av den. :roll:

Skrevet

Og hva er det med disse finnene? De hoster jo opp klaner som aldri før, og svært mange er jo veldig gode også... må være lite annet å ta seg til i de finska skoger :p

Skrevet
Og hva er det med disse finnene? De hoster jo opp klaner som aldri før, og svært mange er jo veldig gode også... må være lite annet å ta seg til i de finska skoger :p

Jo, finnene er gode, men det må nevnes at alle disse finske klanene har bestått av mange av de samme spillerne.

Skrevet

Mulig men sjekk lista over påmeldte klaner til neste sesong ET league på warleagues. Veldig mange finske klaner der, og jeg syns det blir flere og flere.

Skrevet

Hang mye på serveren til Microplex for en stund siden. Blir mindre og mindre nå for tiden, men det hender vi fyrer det opp når vi er på LAN. Men det er fortsatt et bra spill. :yes:

Skrevet

Har hatt en pause på nesten et år jeg..men nå har jeg blitt helt hektet igjen så :D Sliter med musearm og stiv nakke her nå dessverre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...