Gå til innhold

Noen som fortsatt spiller Enemy Territory?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt siden spillet kom i 03. Henger for det meste på Gameservers(62.212.73.133)

Litt høy ping kan det være av og til men pytt pytt......extra hyggelig å havne på øvre halvdel av fraggelista da :yes:

 

Men uff: tror jeg er blitt gaming invalid. Hadde ikke pc-bord til å begynne med, satt i en lenestol og skjermen sto på et bord som var 30 cm høyt(tenk dere stillingen).....av den grunn lider jeg nå av ET-nakke :cry:

Endret av Mjauritz
Lenke til kommentar

ET er veldig bra. En stund siden jeg spilte det nå, men det er fordi jeg har hatt så mye annet å styre med. I begynnelsen (dvs. i ca 1 1/2 år..) spilte jeg altfor mye både free fragging og i klan - og fikk både EThånd, ETalbu, ETnakke og rakk å bli singel + knuse to keyboard. Engasjert? Ja litt for mye :blush:

Lenke til kommentar

Jeg begynte å spille ET for to uker siden (fikk egen og bedre PC) da alle mine kamerater spiller det. Var faktisk på lan fra lørdag til søndag (med de samme kameratene) og vi spilte så og si bare ET. Er overlegent i mine øyne.

 

Fikk heldigvis ingen ET-skader på lanet, bare en ekstrem trøtt mandag i dag.

Endret av FM
Lenke til kommentar
En i klassen min sammen med noen andre jeg kjenner er i klan, de er på 1. eller 2. plass i en ganske stor turnering for tiden... Tror det er noe world ranking eller noe sånt, men at den ikke er helt ferdig enda. Nordic Darkness heter forresten klanen, den er helt norsk...

sorry men tror vennene dine har litt for god fantasi ;)

for det første har jeg alldri hørt om dem, og så er det ingen norsk klan som er i nærheten av det nivået akuratt nå.

Lenke til kommentar
sorry men tror vennene dine har litt for god fantasi ;)

for det første har jeg alldri hørt om dem, og så er det ingen norsk klan som er i nærheten av det nivået akuratt nå.

Hehe. Sant nok. Men han tenker nok på denne

 

Nordic Darkness er nr 3 på den laddern, men det indikerer i beste fall bare at den laddern er litt ufullstendig. ;)

Lenke til kommentar
sorry men tror vennene dine har litt for god fantasi  ;)

for det første har jeg alldri hørt om dem, og så er det ingen norsk klan som er i nærheten av det nivået akuratt nå.

Hehe. Sant nok. Men han tenker nok på denne

 

Nordic Darkness er nr 3 på den laddern, men det indikerer i beste fall bare at den laddern er litt ufullstendig. ;)

hehe. hvis man ser litt nermere på den ladderen så er det 14 klaner som har spilt 1 kamp eller mer :)

3\14 tilfeldige claner. ikke verst :p

 

men er godt å se noen nye norske folk som spiller litt seriøst verrtfall :thumbup:

Endret av _Mag_
Lenke til kommentar
Ser du en eng som trickplanter, og han i tillegg heter morty, da er det meg :D

Spilt ET lenge nå men ordet Trickplanter var nytt for meg,hva betyr det?

 

Tricjumping og planting av dynamitt kansje :hmm:

på bland annet goldrush kan man plante barrierene på noen spesielle steder. feks i trappa ved tb2. det er alt, ikke no spesielle ferdigheter som må til for å klare det :)

 

btw: kjipt å kalle seg morty da en av de beste ET spillere i verden heter det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...