Gå til innhold

Hvilke spill gleder du deg til-05


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser fram til:

 

Fifa 2006

Elderscrolls: Oblivion

 

Elderscrolls til å kose meg meg med på sene kvelder, og fifa 2006 som kommer på xbox 2 og ps3...

 

Men egentlig så gleder jeg meg mest til xbox 2 og ps3, og kommer til å kjøpe den krafigste maskinen av de to. Kanskje begge to...

Lenke til kommentar

Ps3 kommer nok ikke før om en GOD stund.... Uheldigvis... De har vel ikke gitt noen dato ennå, og tror ikke de vet noe sikkert selv heller. Men det går rykter om at de skal vise fram ps3 på E3 i år. Enten med spill eller med noen demoer som skal vise litt ps3-muskler. Så kanskje vi ser ps3 og xbox2 til jul??? Da vet jeg hva julegave-ønsket mitt er i allefall...

Lenke til kommentar

dei spela eg ser mest fram til (ivertfall nesten) er dei spela eg ikkje har høyrt om. ingen ting er som eit ukjent spel som dukker opp frå det store intet og overrasker stort.

 

av kjente tittler som eg gleder meg til kan eg nemne: stalker, fear, xenus. og mange fleire.

Lenke til kommentar

BF2.

Guildwars.

Den Lengste Reisen 2

 

Kanskje Q4, litt avhengig av hvor likt Q2 det er. (Og kanskje jeg kjøper begge for å ha komplett Quake serie....)

 

Ellers får jeg se. TES:Oblivion kunne vært artig, men har ikke så mye tid til å spille, og er kjedelig når man ikke blir ferdig med et spill (som skjedde mer Morrowind).

Men nok en gang, kanskje jeg kjøper kun får å få komplett samling...

Lenke til kommentar
Men tror dere 2005 blir et bedre spilleår en 2004??

Ikke usannsynelig i hvert fall... Hvis man holder seg på et greit nivå innholdsmessig, og ikke dabber av der... For på grafikk-siden blir jo det ene spillåret alltid bedre enn det foregående...

 

Gleder meg til WoW og BF2...

 

(og TG, hehe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...