PSV Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 (endret) Er det noen som vet hvor man finner WC3/FT mod til CS, og eventuellt slik man kan ha rank på serveren sin ??? Er ikke sikker på om jeg snakker om noe ulovlig nå, hvis jeg gjør det er det bare å si fra.... Jeg har Dedikert server... EDIT: Går det an å skrive en ingress til folk når de kommer inn på serveren ?? F.eks Ingen TK. Det vil bety xx minutter ban ?? Går det an å få frem /timeleft og /nextmap ??? eller er dette begrenset for Dedicated Server ??? Btw. Et lite extra spørsmål... En venn av meg sier han har 400fps stabilt... kan dette være tilfelle ??? PC'en hans : FX-55, 2048MB, 400x2GB, 2xRaptor 74GB, X850XT PE, nice 8ms 19'' LCD skjerm, nForce4 +++ Spilleutstyr: Razer Viper (kjøpt av meg for en tusing ) og billig tastatur Endret 30. januar 2005 av Per-Stian
ASDASDKL2131 Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 WC3 Frozen Throne mod til CS AMXModX og diverse plugins, her finner du helt sikkert noe stats-greier. Om du tar en titt i mappen til serveren din, så finner du en fil som heter motd.txt. Dette er beskjeden som kommer opp når du kobler til en server. Her kan du skrive ren tekst eller HTML. Timeleft og nextmap får du sammen med AMDModX. Og til den FPS diskusjonen. Ja, han kan få 400 FPS. Det kan iallfall stå på skjermen hans. Han må gjerne tro at han får alle de 400 FPS-ene også, men HL-motoren er begrenset til 100 FPS. Klart, det står 400 FPS, men du får uansett ikke mer enn 100. Hvordan? Developer 1 og fps_max (max_fps?) 1000.
PSV Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Skrevet 31. januar 2005 WC3 Frozen Throne mod til CS AMXModX og diverse plugins, her finner du helt sikkert noe stats-greier. Om du tar en titt i mappen til serveren din, så finner du en fil som heter motd.txt. Dette er beskjeden som kommer opp når du kobler til en server. Her kan du skrive ren tekst eller HTML. Timeleft og nextmap får du sammen med AMDModX. Og til den FPS diskusjonen. Ja, han kan få 400 FPS. Det kan iallfall stå på skjermen hans. Han må gjerne tro at han får alle de 400 FPS-ene også, men HL-motoren er begrenset til 100 FPS. Klart, det står 400 FPS, men du får uansett ikke mer enn 100. Hvordan? Developer 1 og fps_max (max_fps?) 1000. Kjempebra XorC, dette må jeg gi litt cred for altså... Du vet vel ikke om flere ''gode''plasser for add-on til CS ???
ASDASDKL2131 Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Ta en titt på AMXModX sine forum hvor de har en kategori som heter "Plugins", vil tro du finner en del morsomme plugins der som du kan prøve. CS Deathmatch Superhero For å nevne noen..
Ksungam Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Kjempebra XorC, dette må jeg gi litt cred for altså...Du vet vel ikke om flere ''gode''plasser for add-on til CS ??? hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd du mente det ironisk...
Ostepølsa Skrevet 31. januar 2005 Skrevet 31. januar 2005 Btw. Et lite extra spørsmål... En venn av meg sier han har 400fps stabilt... kan dette være tilfelle ??? PC'en hans : FX-55, 2048MB, 400x2GB, 2xRaptor 74GB, X850XT PE, nice 8ms 19'' LCD skjerm, nForce4 +++ Spilleutstyr: Razer Viper (kjøpt av meg for en tusing ) og billig tastatur kjøper han en sånn pc for å spille CS så er han ikke rett i hodet. btw så merker man ikke noe over 100 fps.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå