Gå til innhold

Diablo 2 (LOD)- Necromancer - Spørsmål (Viktig)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. Jeg er nå i 37 level med Necromanseren min. Jeg har spesialisert meg på skeletons og har oppgradert skeleton og skeleton mastery helt fullt. Jeg begynte nå å oppgradere skeleton mage, og synes at de faktisk skadet rimelig bra (har 2 i skeleton mage skills) Dermed lurer jeg på om de blir bedre om jeg oppgrader videre på dem? Da mener jeg : får de mer damage? (får det er ikke opplyst hva slags skade de har) Eller får de bare mer liv, defense og muligheten til å få flere skeleton mages hvis jeg fortsetter å oppgradere?

Trenger svar fort ! Lurer på hva jeg skal fortsette å oppgradere..

Må ha et sikkert svar ! Får de mer damage når jeg oppgradere skeleton mage, eller er det kun skeleton mastery som gjør at de får bedre skade?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På skeleton mage holder det egentlig bare med 1 poeng (tåler mye mindre og gjør mindre skade i forhold til vanlige skels). Max heller vanlige skels, skel mastery og andre synergies). Ikke glem curses, får ting til å gå mye fortere.

Skrevet (endret)

Problemet med revived er jo at de forsvinner etter 3 min (eller 2?) og har en tendens til å gå seg bort dersom du beveger deg for fort.

Edit: Golem er jo uansett den beste tanksen, spesielt Clay golem

Endret av Jerre
Skrevet (endret)
Problemet med revived er jo at de forsvinner etter 3 min (eller 2?) og har en tendens til å gå seg bort dersom du beveger deg for fort.

Edit: Golem er jo uansett den beste tanksen, spesielt Clay golem

Gir full guffe på fire golem og golem mastery.. Mye liv, bra skade. + 9 skelets med 150 skade og 500 liv hver.. Det holder ut nightmare ihvertfall :p

Så jobber jeg og brutter sammen i hell. (han er fire sorceress)

Endret av Kurt P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...