Gå til innhold

Hvilket skjermkort burde jeg kjøpte til gaming ?


GUNNISSS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
gå for det 6800gt kortet du! masse ytelse for penga  og kan klokkes ganske bra å.

Alle Gainward kort er ganske overpriset... Eneste grunn til at folk kjøper dem er at de har enten for mye penger, eller for lite vett... :roll: Ikke for å kritisere noen selvfølgelig...

Forbinder Gainward med kvalitet. De leverer kort med gode kjøleløsninger som bråker lite, og det er verdt de 100-200 kr ekstra.

Lenke til kommentar
gå for det 6800gt kortet du! masse ytelse for penga  og kan klokkes ganske bra å.

Alle Gainward kort er ganske overpriset... Eneste grunn til at folk kjøper dem er at de har enten for mye penger, eller for lite vett... :roll: Ikke for å kritisere noen selvfølgelig...

Forbinder Gainward med kvalitet. De leverer kort med gode kjøleløsninger som bråker lite, og det er verdt de 100-200 kr ekstra.

ok, de er kanskje verdt 100-200kr ekstra (pga. kjølingen), det skal de ha. Men ikke de 1000kr ekstra de skal ha for det 6800GT kortet. Dessuten bråker de doble viftene på den 6800GT'en noe helt sinnsykt i forhold til viften som satt originalt på mitt X800pro vivo...

Lenke til kommentar
vel, i så fall har vi et veldig godt argument hvorfor gainward kortet er såpass mye dyrere enn club3d kortet ;)

For den lille overklokken der skal man liksom betale 1000kr, tipper du er en av de to personene jeg beskriver i den første posten min i denne tråden...

Lenke til kommentar

Hehe pluttselig blitt mange nvidia fanboys nå ;)

 

Ser selv at sannheten er slik at de fleste gt kortene farlig nærmer seg prisen på xt kort, xt kortet jeg linket til feks koster 3690, de fleste gt kort ligger rundt 3500 (det gjør alle som er inne)

 

Hvor du får 1000kr fra, fatter jeg ikke (selv om du sikkert kan finne det billigste gt kortet og det dyreste xt kortet, men da er jo ikke påstanden din mye å ta vare på uansett)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...