MKej Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hva er det beste Formel 1 spille som er ? der det er mest realisme,fartsfølelse,grafikk og som også er bra med ratt
Azaykon Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 F1 Challenge `99-`02 er jo dritbra. Synes at det spillet har alle de egenskapene du nevner.
smokejumper Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Grand Prix Legends Kongen av realisme, bra fartsfølelse, fungerer selfølgelig med ratt, og etter eit par patchar får du bra grafikk! Med andre ord, spelet du leiter etter
Desdichado Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Ser at ingen av dere andre nevner det så da får jeg gjøre det: Geoff Crammonds Grand Prix 4 Det er Formel 1 spill det! Selvfølgelig er jo 99-02 som de andre nevner et bra spill med god fartsfølelse, men jeg vil hevde at GP4 er hakket bedre realistisk sett. Ta en titt på linken så kan du jo se selv...
Stream Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Grand Prix 4 med diverse patcher er helt klart det beste. Spesielt kjøring på våt bane som er i ferd med å tørke opp er genialt i det spillet. Finnes ingen andre spill som takler akkurat det... Det negative med spillet er at selve grafikkmotoren er for gammel og dårlig og at det ikke inneholder de nyeste banene. Kjørefølelsen er uansett på topp F1-spillene fra EA var greie, men ikke spesielt gode synes jeg. Lurer forresten på hvor mange timer jeg har bak det første Grand Prix spillet av Geoff Crammond. Har vel nærmest slitt ut Amiga'en min på det spillet alene...etter å ha kjørt flere sesonger på internett med løp i 100% lengde for en del år siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå