Gå til innhold

Geforce 3 ti200 problemer Hjelp!!!

kisse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg starter spill som Fifa World Cup 2002 og nhl 2002 virker alt tilsynelatende fint, men når kampene starter kommer det skjær av andre farger inn på bildet. hva skal jeg gjøre for å få dette bort?

[ Denne Melding var redigert av: kisse på 2002-06-17 10:48 ]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har gjort det men, dataen sier at den har en bedere driver som ocm eller noe sånt. jeg velger ut fra liste Nvidia geforce 3 ti200 eller Creative 3dblaster geforce 3 ti200?

Skrevet

har gjort det, men skal de under Nvidia geforce 3 ti200 eller Creative 3D blaster geforce 3 ti 200? Jeg la de under Nvidia geforce 3 ti200.

Skrevet

Hold deg for all del unna driverne til skjermkortprodusentene. Velg de fra http://www.nvidia.com

Er det ikke en driverfeil, så kan det jo være noen galt med kortet. Om du har annledning så kan du jo teste kortet i en annen maskin. Jeg regner med at du ikke har overklokket kortet, for da kan det fort skje mye rart på skjermen!

Skrevet

jeg har ikke mulighet til å prøve kortet på en annen maskin. kan jeg bytte det fikk det på fredag?

Skrevet

fikk lignende problem i mohaa. Det var ram`en i pc`en som var problemet, jeg hadde overklokket det for mye. etter at jeg satt det litt ned, så fungerte det fint igjen. Det kan jo hende at skjermkortet blir for varmt. Det ble mitt før, selv om det ikke var overklokket. Prøv det med ramen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...