Gå til innhold

Ødelagt seal of crusader :(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, nå blir nok pallygutta sure :p

 

Var en her som tydeligvis ikke skjønte hvorfor andre syns det er irriterende at en klasse er kraftig.

 

Det er jo kanskje fordi at en pally er like bra som en warrior i melee, nesten like god som en priest i healing. Den kan bruke beste armor, gratis mount. Er ikke rart folk syns det er irriterende vel?

 

Er ikke sikker på om mounten de har er gratis men..

Lenke til kommentar

Hehe, dette var nedtur...

 

Gjenomsnitts dmg har gått ned med 40-50 hver hit med V.Fist og Crusader. Selv om det kanskje var meningen i utgangspunktet blir det en litt kjei tilvendingsfase :)

Tja, var slettes ikke noen nedtur for min del. Måtte bare sette meg inn i andre funksjoner paladinnen kan benytte seg av. En bugga Crusader var jo bedere enn alt annet vi hadde.

 

Fikk meg et 1hånds sverd ( http://www.thottbot.com/index.cgi?i=11469 ) og kjører nå "Seal of Crusader+Judge+Seal of Right" - helt rått spør du meg. Har noe armor som gir + på holy damage i tillegg, og proc'er med 75 ekstra skade på annenhver hit i snitt + vanlig dmg på ca 110, på 1.80 swingspeed (edit: dette på lvl 36 med kun 1 talent-point på SoR). Sweetness...

 

-Bulle

Endret av Bulle123
Lenke til kommentar
Ja, nå blir nok pallygutta sure :p

 

Var en her som tydeligvis ikke skjønte hvorfor andre syns det er irriterende at en klasse er kraftig.

 

Det er jo kanskje fordi at en pally er like bra som en warrior i melee, nesten like god som en priest i healing. Den kan bruke beste armor, gratis mount. Er ikke rart folk syns det er irriterende vel?

 

Er ikke sikker på om mounten de har er gratis men..

Nå tok du vel i litt hardt? ;) En paladin har langt fra den healingkapasiteten en priest har. På lavere lvl kan han nok fungere som healer, men på høyere lvl fungerer paladin kun som secondhealer. Og ja, mounten er gratis. =)

 

Dessuten, hvem som slår hvem har ikke bare med klasse å gjøre, det har med talent-builds og ikke minst hvem som spiller å gjøre også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...