Gå til innhold

Anbefaling av Norsk/Skand. guild 18+


Anbefalte innlegg

Noen her som vet om noen gode norske/skandinaviske 18+ guild. Alliance. Har ikke vært borti noen WoW guilds før, så jeg trenger litt hjelp. Hadde vært greit hvis noen visste om en guild med 18+ regel, slik at de fleste fjortisene blir luket ut (med dette sagt er fjortis ikke en alder men en tilstand, og jeg er fint klar over at ikke alle under 18 er fjortiser).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som vet om noen gode norske/skandinaviske 18+ guild. Alliance. Har ikke vært borti noen WoW guilds før, så jeg trenger litt hjelp. Hadde vært greit hvis noen visste om en guild med 18+ regel, slik at de fleste fjortisene blir luket ut (med dette sagt er fjortis ikke en alder men en tilstand, og jeg er fint klar over at ikke alle under 18 er fjortiser).

:love: vet om et.. Husker ikke link.. gir deg link nåår jeg kommer hjem ;)

Lenke til kommentar

Vi er en gjeng folk som holder på å starte guild (er litt spredt på flere servere så vi har ikke fått kommet i gang ennå).

 

http://www.glitterfrost.com

 

Short Info for Applicants

If you wish to apply to Glitterfrost, you should read through this first. We are aiming to be a fun, mature guild. We do not accept immature kids who only want to join because they think they will get easy loot and items. When that's said, we DO want fun!

 

We will play Alliance on a PvP-server, which one has not been decided yet, since Blizzard hasn't named their servers... :p

 

The Core guild is Norwegian, which means we speak - you guessed it, Norwegian. However, the intention is that Glitterfrost is a Nordic guild, so as long as you understand and can be understood in Norwegian, Swedish or Danish, that's fine with us.

 

About names, we won't be too harsh here, but things like "Penisforlengeren", "Pungkulan", and other similar names will *not* be accepted. We refer to the Blizzard Naming Policy.

 

And last, how to apply: Go to the forum, register, post a new post in the Application Outpost. Tell us a bit about yourself, previous experience, your interests, playing time, etc, etc...

 

Yngste av de som skal være med er foreløpig 22 år - det er dernest ikke sagt at vi ikke vil ha yngre folk med, men vi aksepterer ikke fjortiser (væremåte), leet-speakers, beggars, CAPPERS og slikt... Vi spiller på PvE Beta Server (Horde) nå, men skal spille PvP Alliance ved retail.

Lenke til kommentar

Vil anbefale alle som er på jakt etter guild å spille en uke eller to i betaen før de bestemmer seg. Jeg, for min del, la til masse kule folk i friends-listen min etterhvert som jeg levlet oppover. Flesteparten av oss har nå gått sammen for å starte en guild i Retail.

 

Enkelte ting å tenke på ved valg av guild:

-Rase

-PvE/PvP/RP

-Nivå (er du hardcore spiller eller spiller du toppen 10 timer i uka?)

-Når på døgnet du vanligvis spiller (ikke gøy å være med i en guild hvis du er den eneste som er online)

-Ambisjoner med characteren din

 

Selvsagt, enkelte av de punktene jeg nevnte over kan nok falle bort hvis du joiner en stor guild. De fleste vil nok holde seg til små guilds.

 

Siste tips: lær deg characteren din, les om nødvendig. Ingenting er så lukrativt for en guild-leader som en god spiller. Utrolig viktig å kunne fungere i en gruppe.

 

Bare mine 2 copper ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...