Gå til innhold

Komplett data, Skuffende service!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har det gått enda en uke uten at jeg har fått noe svar fra de anngående denne saken. Det virker som de rett og slett ikke gidder å komentere det. De kunne etter min mening gitt meg ett tilbud på ett annet kort iom. at en av deres ansatte rotet til ordren min. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-4vxCixkw

Å så sinna..

 

Iallefall, det er demmes premisser du handler på, ikke hvordan du føler for at det bør være.

 

Har selv hatt tilfeller hvor jeg skulle ønske man kunne endre på 1 ting (Fjerne, legge til en dings fra ordren) Men dette har jeg spurt om på forhånd via mail, "hva vil skje hvis.." .. Svaret jeg fikk var jo den at ordren må slettes, og settes opp på ny.

 

Følgelig har jeg latt være å gjøre noe med ordren hvis det ikke var noe viktig, og er det noe viktig så får man slette og sette opp ny ordre (dette kan man fint gjøre selv på Konto sidene)

 

Helt flott at du synes de bør la brukeren endre sine ordre.. Men foreslå det, ikke tramp, mas og krev å få rabatt på gitt vare fordi du nå (etter EGET initiativ) må vente litt lenger.. (Varen er selgers vare helt fram til du har betalt/hentet varen)

 

 

Føler ikke med deg, dessverre..

Lenke til kommentar
Å så sinna..

Saklige kommentar må jeg si.

 

Uansett så burde personen du snakket med på telefon ha opplyst deg om at du datt bakerst i køen igjen, når du ber om at ordren din forandres så må da han forstå at du ringer personlig for å forandre ordren, ikke mekke en ny sist i køen, da kunne du jo like gjerne ha mekket en ny ordre selv på nettbutikken.

 

Hadde samme situasjon med netshop, og der var det ingen problemer med å få fjernet et skjermkort og lagt til et annet. Det var en del varer som var tom på lager men jeg hadde reservert i den orginal ordren, disse forsvant ikke fra min ordre. Men dessverre så byttet jeg til et av de "feile" msi 6800gt kortene :-/ Uflaks, men hverken jeg eller netshop kunne vite det.

 

Edit: skriveleif

Endret av Obi-Wan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-4vxCixkw

:p

 

er bare for mange som "skal ha, må ha, vil ha" .. og dette løses visst oftere ved å gneldre på forum, helst mest mulig injurierende men med ingen referering til egne bommerter gjort i prosessen .. Nå er faktisk ikke denne tråden på langt nær like "huff" som de andre jeg har lest i ettertid, så jeg burde vel ha unlatt å kommentere med "å så sinna" :) Så den beklager jeg for..

 

bruker forøvrig akkuratt de ordene på småbarn som ikke får viljen sin (påstår ikke at det er noen sammenheng med denne tråden, er bare en gøyal tilfeldighet)

Lenke til kommentar

miga Jeg som mange andre her på forumet stiller ganske stramme krav til nettbutikker. Vi er i år 2005 å da syns jeg det er direkte fatalt at de ikke har bedre systemer på ordre® på en så stor kjede som komplett AS.

 

 

Har i grunn lagt dette kortet på hylla da mitt gamle hovedkort & ram tok kvelden. Varene ble sendt inn for retur å jeg ble lovt gull og grønne skoger med bedre minne etc.

Nok ett komunikasjonsproblem mellom de som jobber på kundeservice & retur på komplett.no (Har postet i annen tråd lengere ned om dette).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Komplett er noe dritt..

Handler aldri noe fra dem.Betaler heller hundrings mer og kjøper hos noen andre.

 

Elendig service,frekke kunekonsulenter med lite peil.Og for langbehandling av retur varer.

 

Kjøpte en Hovedkort hos dem i 2001,den brukte de 3 uker på å behandle,Og de påstå hele tida at jeg hadde kortslutta den osv uten at de hadde bevis men det egentlige problemet var en defekt CPU som jeg sendte med,men det ville de ikke høre på.Etter det handlet jeg aldri hos dem .Hvis du får varer som funker så er det greit nok,men defekte varer kan ta sin tid.Og Oslo butikken er full av mange svin.

 

Mye ros til NETSHOP og PSDATA .Blant de raskeste,flinke folk og attpå bra service.

 

Psdata begynte jeg med i 2002,de folka alltid stått bak sine produkter istede for legge skylden på kunden.Har hatt et par garantisaker på WD hd,fikk nye disk etter 2 dager-Defekte rambrikker,fikk nye brikker etter 4 dager-

Endret av LeXUS_
Lenke til kommentar

huff og huff..

begynner seriøst å bli lei disse syte på komplett trådene.

 

1. Ting kan skje, selv med komplett

2. Om ting har skjedd på feil måte, ta kontakt med dem, svarer de ikke på mail, ring dem, og her kommer også ting som kan skje, sjekk spam boksen din.

3. Man kan ikke bruke som argunment at komplett ikke svarer pr pm her, kan faktisk hende de ikke har sjekket kontoen her på noen dager.

4. Komplett.no kommer snart med muligheter for å endre ordren før den går til pakking.

5. At noen her begynner å mase om at komplett er dritt, men i en stor bedrift kan ting skje, også i en liten en.

Har man 1 kundebehandler, er sjansen for å møte en irritert person mindre, har man 100, er sjansen 100 ganger større.

6. ring dem på nytt, og håp du treffer på en annen person, er han også irritabel, få navnet og send en mail/ring til noen høyrere oppe.

7. Komplett.no gjør neppe noe sånnt med villje, det er rett og slett dårlig foretning, er neppe det som er grunnen til at dem er størst på datasalg på internett

Lenke til kommentar

Av prinsipielle grunner handler jeg ikke hos dem.

 

Jeg har hatt flere saker hos dem med mye om og men frem og tilbake.Dette er ikke snakk om enkelt tilfelle.Handlet fast hos dem før.Når det skjer en feil burde den klareres raskest mulig og man burde ta ansvar istede for å komme med beskyldninger noe de har tid til annen kommet med.

 

2001 handlet jeg hos dem sist.Og det er mulig at ting har forandret seg men det tviler jeg på utfra det jeg hører fra folk omkring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...