d0ppler Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Jeg har lyst til å bli god bueskytter, hvordan bør jeg distribuere LP'ene mine, først på dexterity, deretter på Bow-skill, eller omvendt? (akurat nå så har jeg 30% i 1H og 60% på 2H med ST 47, og dex 20, bowskill 10%)
Dinsdale Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Du trenger vel ikke så mye styrke for skyte. Bruk mer på Bow-skill nå. Og det er jo Dex og Bow- skill som er det vesentlige nå.
d0ppler Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Skrevet 27. januar 2005 (endret) jepp, det er jeg klar over (foretrekker å kunne traktere sverdet sånn noenlunde først), men bør jeg fokusere mest på dexterity, eller mest på bowskill, eller bør jeg fokusere cirka likt på det? EDIT : skrivefeil Endret 27. januar 2005 av dga01
-kga- Skrevet 27. januar 2005 Skrevet 27. januar 2005 Husker jeg var crossbow fyr. Dom som jeg var satte jeg masse på hunting skills, noe som var totalt bortkasta mye av det. Noe ver greit, men masse var dritt.
d0ppler Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 Husker jeg var crossbow fyr.Dom som jeg var satte jeg masse på hunting skills, noe som var totalt bortkasta mye av det. Noe ver greit, men masse var dritt. det er mottat. Etterhvert skjønner man hvor verdifulle disse "learning points'ene" er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå