Gå til innhold

Kva slags spelselskap ville du ha besøkt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du fekk eit ynskje oppfylt ved å velgje kva slags spel utviklings selskap du kunne få besøke, kven ville du ha besøkt då?

Mitt valg er Nintendo, men aller helst å få nokre ord med Shigeru Miyamoto ^_^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LionHead Studios

Det er bare noe med spillene deres som er anderledes. Tror Peter Molyneux har grensesløst mange gode ideer i hodet, men de fleste av de er ikke tekniske mulig, enda. Jeg håper han blir i bransjen i mange mange år, og at teknologien en dag når igjen hjernen hans... :p

Men Nintendo er en god tanke det oxo... føler dog de har tapt seg bittelitt. Kan såklart hende jeg har "vokst fra" spillene deres de siste årene. Klarte ikke helt å nyte Wind Waker, da jeg føler stilen (ikke så mye grafikken, men dialogen, sekvensene etc.) ødela det meste av den mørke og deilige stemningen fra Ocarina of Time, og ikke minst fra mitt favorittspill uansett plattform eller kategori: Zelda - A Link to the Past.

Blizzard och FunCom kunne jo oxo vært snacks. Virker som FunCom har forstått dette med historie (er vell en fyr der, Ragnar Turnquist e.l. som skriver det meste), og Blizzard er jo bare Blizzard... :)

Mvh,

. K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...