Kanetheheatsink Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 hei. Er det noen som kan selge meg en ring/amulet med minst 1+ i dexterity? Kunne trenge den akkurat nå.. mangler 1 for å bruke et üb3rsverd jeg har fått av broren min.. (MOD's Jeg mener ikke ekte penger, men Gold's.) jeg kan gjerne create game. Hvis det er flere fra HW.no som vil komme på, er dere velkommene Mvh. Lasse
Feh Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Men, hadde jeg hatt en slik amulett skulle du gjerne fått... men har dessverre bare en med +27 dex/+18 resi av dex amuletter for øyeblikket Lvl er charen din? ladder? ## Off-topic sitat fjernet -blacktower ##
Kanetheheatsink Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 diablo 2 er gammelt skaff deg cs lol, for et råd... Men, hadde jeg hatt en slik amulett skulle du gjerne fått... men har dessverre bare en med +27 dex/+18 resi av dex amuletter for øyeblikket Lvl er charen din? ladder? ladder Lvl 18. begynte for 2 dager siden spille?
P-in-P Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) diablo 2 er gammelt skaff deg cs Det var så dumt sagt at det ikke skulle vært lov! HL1 er vel like gammelt, om ikke gamlere enn D" for å ikke snakke om at det er to forskjellige sjangere Men for å svare på Topic; Nei, dessverre har nok ikke det... Edit: Leif Endret 26. januar 2005 av P-in-P
Kanetheheatsink Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 game: hwatdiablo passord: hardware max 8.stk
Den Polse Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Alle jeg brukte å spille med har gitt seg nesten, trenger noen nye folk til å ta runs med og senere mule. Skulle nok ha en amulett eller to å gi bort. Send meg pm med acc name, så adder jeg deg til friends list, så sender jeg deg en msg når jeg kommer på
blacktower Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Feilpostet i spill og tilbehør, flyttet til nåværende. Diverse off-topic poster ble også slettet.
Kanetheheatsink Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Jeg fikk lvl up, (lvl 20) så trenger det ikke nå lenger =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå