Gå til innhold

Trenger hjelp til Slackware sine Window managers


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan jo prøve en ny brenning. Regner med at du har tatt vare på ISO-filene da du lastet de ned.

Kan jo være noe feil med ISO-filene.

Vet det. Og det har jeg allerede utpekt som en mulighet. Men det kan være at det er den CD'en han brente med som har en skade, og at ISO-filene er hele. Det er ikke bare bare å laste ned 1.2 GB.

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve en ny brenning. Regner med at du har tatt vare på ISO-filene da du lastet de ned.

Kan jo være noe feil med ISO-filene.

Vet det. Og det har jeg allerede utpekt som en mulighet. Men det kan være at det er den CD'en han brente med som har en skade, og at ISO-filene er hele. Det er ikke bare bare å laste ned 1.2 GB.

Med mindre der er en samaritan i trondheim som har feilfrie slack-cd`r :whistle:

Lenke til kommentar
Du kan jo prøve en ny brenning. Regner med at du har tatt vare på ISO-filene da du lastet de ned.

Kan jo være noe feil med ISO-filene.

Vet det. Og det har jeg allerede utpekt som en mulighet. Men det kan være at det er den CD'en han brente med som har en skade, og at ISO-filene er hele. Det er ikke bare bare å laste ned 1.2 GB.

Med mindre der er en samaritan i trondheim som har feilfrie slack-cd`r :whistle:

Sist jeg sjekket (noen år siden) hadde jo bokhandelen på høyskolen en del linux-distroer til salgs. Så hadde jo dathor (..som etterhvert ble til en sverd-sjappe) også, men de finnes jo ikke noe mer. Kunne jo godt ha gitt deg noen jeg, men skal reise bort i helgen dessverre.

Endret av zacky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...