Maynard James Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Hei. idag hadde jeg en utrivelig stund da jeg kom hjem fra pc'n. Pc'n hadde stått på hele tiden mens jeg var på skola, og da jeg kom hjem, satte meg foran pc'n, var det masse artifacts og streker på skjermen, da tenkte jeg at det var et varme problem så jeg restarta pc'n min, og da var all skrifta i bootinga helt fucka. Så jeg tok ut kortet for å se på deg, og da ser jeg at en del på bakenden har smelta, er noe litt seigt flytende som ligner på tjære på kortet. har vært normalt klokket og orginal kjøler har stått på, har hatt en idle temp på rundt 45 grader, så jeg skjønner ikke hva som har skjedd. Men konklusjonen er et 6800gt som jeg kjøpte for 3999,- er ødelagt
felzius Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 ,,Jaja, slik skjer" o_0 Jaja, selv om garantien ikke holder så får du vel byttet det ^^ Fy til alle som klokker Kondolerer
magio Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) Det må da gå på garantien, send en mail eller ta en telefon til butikken. edit: med normal klokking så mener du vel at det ikke er klokket? Endret 26. januar 2005 av magio
TJ Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 ,,Jaja, slik skjer" o_0Jaja, selv om garantien ikke holder så får du vel byttet det ^^ Fy til alle som klokker Kondolerer har vært normalt klokket Høres ikke ut som om dette er noe som du selv er skyld i, så tror nok at du får nytt kort på garantien. Kiipt å være uten skjermkort under behandlingsprosessen uansett da
Maynard James Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 har ikke klokket det nei, sa jo at det sto på normal clock. har sendt brev til netshop, og de sier at jeg kan få et nytt kort da ble dagen reddet men, ikke no lan i helga
docf666 Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Kjiiipt, kondolerer Hvis det ikke er lenge siden du kjøpte kortet, så vil jeg anbefale deg å kontakte forhandleren du kjøpte det av Hvis alt var normalt uten OC, så er det produksjons feil tenker jeg Da skal du jo kunne bytte det, hvis det er tilfelle Med vennelig hilsen [WarRUs]AlucarD alias DocF666
docf666 Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 har ikke klokket det nei, sa jo at det sto på normal clock. har sendt brev til netshop, og de sier at jeg kan få et nytt kort da ble dagen reddet men, ikke no lan i helga Konge Heldig ja Med vennelig hilsen [WarRUs]AlucarD alias DocF666
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Kondolerer... Du taklet sikkert situasjonen utmerket.
Maynard James Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 hmm, jeg kan bytte skjermkortet i andre varer også, så det vil si at jeg har 3595,- kr tilgode liksom, skal jeg bare ta et nytt skjermkort av samme, eller skal jeg kjøpe noe annet, hva lønner seg?
magio Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 hmm, jeg kan bytte skjermkortet i andre varer også, så det vil si at jeg har 3595,- kr tilgode liksom, skal jeg bare ta et nytt skjermkort av samme, eller skal jeg kjøpe noe annet, hva lønner seg? Synes du skal ta det samme ja
simalarion Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Flere steder kan fu få x800xt for 3600+, jeg ville helt klart gått for noe sånt, du har jo sjangsen nå! De haddet xt pe men det kostet 4700, det er litt stivt Gt er et bedre kjøp en pro, met xt\xt pe er kongen
Maynard James Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 hvis jeg betaler 100 kr til får jeg jo et x800pro vivo da, og disse kan jo softmoddes, vil det være bedre?
Maynard James Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 nå har hovedkortet mitt godt i vei også, er det ikke lurest å skifte til et 6800nu eller le for å softmodde, sånn at jeg har litt penger til nytt hk og cpu? hva tror dere? eller burde jeg ta tilbake 6800gt, og arbeide litt til hk og cpui?
Eyzteinn Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Da jeg var ung, slo pc'n seg av før skjermkortene smeltet.
simalarion Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 (endret) Jeg tror du forstatt burdet gå for dette ,siden du må ha fra netshop Jeg tror også det er dumt å skrive om overklokking modding osv når du nettop skal få et nytt pga varmeutikling av netshop som uten tvil leser posten. De ønsker nokk at du skall ta vare på kortet ditt, når de tross alt lager så lite pes for deg, du kan til å med velge et annet kort. Vis respekt mann Endret 30. januar 2005 av simalarion
Maynard James Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Skrevet 30. januar 2005 altså, jeg har ikke overklokket mitt 6800gt kort, men jeg har hørt at hvis man modder og overklokker x800pro blir det bedre, men jeg tror jeg bare bytter tilbake til et 6800gt, jeg orker ikke å betale 500kr for å få et x800xt, det er jo ikke xt pe engang
simalarion Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 (endret) Men det er tillsvarendet bedre i forhold til det du haddet, du må jo ta utganspunkt i det dem har inne. Gt gjør det bra mot pro. Men ati sine xt kort er konge, mange som ikke helt for med seg det. Poenget er også det at modding og overklokking er noe du mister garanti på, etter min mening er det lite lurt å ta opp dette på denne tråden, suit yourself Endret 30. januar 2005 av simalarion
Gjest QbeC- Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Uff da. Dette hørtes ikke bra ut. Men godt er det iallefall at du har garantien din i godt behold. Du har et nytt GT kort før du vet ord av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå