Gå til innhold

Knalltilbud på ny PS2 *Kremt*


Anbefalte innlegg

Les denne fra bruktmarkedet. Greit nok at han sier den er ubrukt, men hvordan kan det ha seg at han tar samme pris eller mer for en vare man bare kan stikke i butikken å kjøpe ?

Enhver person med respekt for seg selv kjøper jo selvsagt heller en vare i butikken enn av en privatperson om det er samme pris, likegyldig hvor ny selgern sier at varen er.

 

1200 spenn kan han ta for den kanskje, om han betaler frakt selv. Den Slim utgaven var jo på tilbud for litt siden til 1299,- (om den ikke er det fremdeles da?) Får inderlig håpe ingen er så dumme å kjøpe av han der :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit nok at han sier den er ubrukt, men hvordan kan det ha seg at han tar samme pris eller mer for en vare man bare kan stikke i butikken å kjøpe ? .

 

1200 spenn kan han ta for den kanskje, om han betaler frakt selv. Den Slim utgaven var jo på tilbud for litt siden til 1299,- (om den ikke er det fremdeles da?)

Har lenge letet etter en PS2, noen som vet om hvor de selger til en rimelig pris? Trenger ikke Slim. Link? :blush:

Lenke til kommentar
PsTwo (den nye) har vel samme pris som den gamle og den gamle er nok faset ut... Så du har vel ikke så mye valg.

Men hva ligger prisene på da? Når jeg letet, syns jeg de lå på underkant av 3k. Vanlige PS2 må vel være billigere nå? Og derfor må det vel være noen som "hiver" de gamle etter deg for en rimelig penge..

Lenke til kommentar
Men hva ligger prisene på da? Når jeg letet, syns jeg de lå på underkant av 3k. Vanlige PS2 må vel være billigere nå? Og derfor må det vel være noen som "hiver" de gamle etter deg for en rimelig penge..

Spaceworld

 

1700kr... Er dog utsolgt for øyeblikket, men dette er prisen du bør forvente deg. Spaceworld er i tillegg litt dyre.

 

edit:

 

Dette er den nye, den gamle selges ikke lenger.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Men hva ligger prisene på da? Når jeg letet, syns jeg de lå på underkant av 3k. Vanlige PS2 må vel være billigere nå? Og derfor må det vel være noen som "hiver" de gamle etter deg for en rimelig penge..

Spaceworld

 

1700kr... Er dog utsolgt for øyeblikket, men dette er prisen du bør forvente deg. Spaceworld er i tillegg litt dyre.

 

edit:

 

Dette er den nye, den gamle selges ikke lenger.

siba/lefdal/expert/bonus/elkjøp/ebgames selger dem for ca 1300kr... betaler du mer blir du snytt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...