Blaz3r Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 (endret) lurer på om denne er bra på mitt club3d 6800nu kort? noen som har klart å klokke noe mer f.eks ? : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSNV5 eller passer den kansje bare for GT og ultra ? Endret 26. januar 2005 av Blaz3r
bidz Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 ingen som har den kjøleren eller ?? Jeg kjøpte den til mitt Radeon 9800 Pro (ATI Silencer 1, benytter samme viften). Etter et par dager begynte viften og bråke mer enn originalviften!.. Nå høres den VELDIG godt!.. Ikke verdt og bruke penga på synes jeg. Kan overklokke en 10mhz mer på core da, men om den forskjellen er verdt 250kr ++ er vel diskutabelt. Dog er temperaturen inni kassa mi litt lavere, siden varmluften flyttes ut av kabinettet.
Morten K Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jeg har NV 5 på mitt Club3D 6800 NU. Bortkastede penger spør du meg. Temperaturen gikk litt ned,men ikke støynivået.
way_up_north Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 har Nv 5 på mitt gainward 6800le, funker fett bråker mye mindre, holder load temp. ca 20*C under det som var med standard. men bør nevnes at gainward bruker en dårligere løsning enn standard 6800-kort bruker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå