Gå til innhold

Hvordan sjekke om 450W eller 520W OZC?


Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat bestlt ny PC med ting og tang fra Netshop.

Men er ganske sikker på at jeg har fått 450W i stedet for 520W OZC Modstream power som jeg har bestilt.

På esken var det et merkefelt for 450 eller 520 W og det merket som var på min eske hadde en rødt rundt klistremerke på runningen for avmerkningen av 450W power,mens merket for 520 W var hvitt og rundt uten klistremerke.

Det som gjør meg mer sikker på at jeg har fått feil er at det på powret står:

Model nr:OZC-450 12U EU

På poweret er det også spesifikasjoner for 450W og 520W modellen.

Dette er litt surt da jeg har ventet siden 5 januar på bestillingen min og det er sjelden jeg bestiller ting og tang.

Skal sjekke om jeg har fått Winchester prosessor også som jeg har bestilt i stedet for Newcastle,vet ennå ikke hvordan jeg sjekker det. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I dette tilfelles synes jeg da butikken bør sende deg et nytt med en pakkelapp du kan returnere den du har nå med. Ta og forklar saken og spør dem om det ikke går greit. De fleste gjør dette ved at du kjøper en ny psu og blir kreditert for den når du returnerer den "gamle" varen. Så hvis du har penger til å legge ut midlertidig, er dette beste løsningen.

Endret av ~inso
Lenke til kommentar

Det som gjør meg mer sikker på at jeg har fått feil er at det på powret står:

Model nr:OZC-450 12U EU

På poweret er det også spesifikasjoner for 450W og 520W modellen.

 

De fleste OCZ strømforskyninger har effektabell som også foretar seg eventuelle store- eller lillebrødre.

 

Model nr:OZC-450 12U EU

Det sier meg at vi ganske trolig har med en 450W modell og gjøre. Ville kontaktet dem og forklart saken..

 

LOZER

Lenke til kommentar

Spør du meg så kan de sende meg et nytt nå så kan de få igjen det de har sendt feil når jeg har fått det jeg skal ha da jeg ikke vil være uten PC i flere dager.

Her er det jo opplagt de som har gjort feil og de kan gjøre opp for seg slik at jeg slipper å være uten PC i flere dager.

Det jeg egentlig spurte om var om noen kunne bekrefte for meg at jeg har fått feil noe som virker veldig sikkert for meg.

Lenke til kommentar

Enten blingsa du når du bestillte og traff 450 i staden for, eller så har Microplex vært for rask i avtrekkaren når den vart pakka. Sjekk pakkelappen om det står rett der og ordren som ligger på nett (om det ligger ein der).

 

Du må nok returnere før du får tilsendt ny, med mindre Micrplex er meget behjelpelige.

Lenke til kommentar
Enten blingsa du når du bestillte og traff 450 i staden for, eller så har Microplex vært for rask i avtrekkaren når den vart pakka. Sjekk pakkelappen om det står rett der og ordren som ligger på nett (om det ligger ein der).Du må nok returnere før du får tilsendt ny, med mindre Micrplex er meget behjelpelige.

 

Her blingser nok du,bestilte ikke fra Microplex og jeg har kvittering og faktura på 520 Watt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...