Gå til innhold

Denne PC'n må være bra vel?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:)

 

da anbefaler jeg at du går for følgende skjermkort fra pcutstyr ilag med oppsettet jeg satt opp klokken 18:03:

MSI GeForce 6600 128MB DDR PCI-E PCI Express, NX6600-TD128E, Retail

1.170,00

 

Edit: la til pris! ;)

Det høres bra ut, nice price for me :yes: ... får se over lista mi nå, og se hva jeg kommer fram til....

Så var det virrvarret med hovedkortet da....

 

SATA2, hva er det? Må jeg ha en annen type harddisk enn den jeg har funnet?

 

Enn dette hovedkortet? Veldig fornøyd med det, sjekk hjemmesida:

 

http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=641

 

Komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306274&view=detailed

 

Etter som jeg har forstått så har dette hovedkortet integrert lydkort, Sound Blaster Live 24 bit. VIl det da si at jeg ikke kan bruke, eller behøver å bruke det jeg hadde tenkt til å bruke som jeg har fra før, SOund Blaster Live 5.1???

Endret av TrineM
Lenke til kommentar

Dette har blitt mitt endelige resultat:

 

Med kabinett og konverter fra MPx er totalen på: 7191,-

 

 

 

NEC DVD recorder ND-3520A IDE Black Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer)

Varenr.: 305762

Lagerstatus: 500+ stk på lager 495 495

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

AMD Athlon 64 3000+ 1.8 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED

Varenr.: 304045

Lagerstatus: 500+ stk på lager 1350 1350

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

MSI K8N SLI Platinum Hovedkort S939 nForce4 SLI,4xSATA2,GbLAN, Firewire

Varenr.: 306274

Lagerstatus: 100+ stk på lager 1495 1495

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Arctic Silver 5 Termisk Pasta 3.5 Gram

Varenr.: 302888

Lagerstatus: 100+ stk på lager 69 69

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

NN Antistatic Armchain 6 feet BW-106BL-L4

Varenr.: 303162

Lagerstatus: 2000+ stk på lager 115 115

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

MSI GeForce 6600 128MB DDR PCI-E PCI Express, NX6600-TD128E, Retail

Varenr.: 303647

Lagerstatus: 17 stk på lager 1165 1165

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5

Varenr.: 117212

Lagerstatus: 1000+ stk på lager 695 695

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA 8MB cache 7200RPM

Varenr.: 122682

Lagerstatus: 1000+ stk på lager 795 795

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar

Kjempeflott oppsett! ;)

 

Det hovedkortet er har jeg hørt mye bra om. SATA2 er den nye standarden for harddisker...(selvom veldig få harddisker er laget på denne standarden enda, så er det veldig greit å kunne gå for en SATA2-disk ved neste oppgradering)

 

Du kan selvfølgelig bruke vanlig SATA eller vanlig IDE-disker også på dette hovedkortet...

 

...en pitteliten ting du må være klar over: jeg tror ikke 6600 støtter SLI...så selv om du har et hovedkort med støtte for SLI så må du skifte skjermkort for å få kunne brukt det...(men, SLI er ikke "all that" og det er et veldig godt hovedkort selv om du ikke skal bruke SLI)

 

lykke til med handelen og byggingen!;)

Lenke til kommentar
Kjempeflott oppsett! ;)

 

Det hovedkortet er har jeg hørt mye bra om. SATA2 er den nye standarden for harddisker...(selvom veldig få harddisker er laget på denne standarden enda, så er det veldig greit å kunne gå for en SATA2-disk ved neste oppgradering)

 

Du kan selvfølgelig bruke vanlig SATA eller vanlig IDE-disker også på dette hovedkortet...

 

...en pitteliten ting du må være klar over: jeg tror ikke 6600 støtter SLI...så selv om du har et hovedkort med støtte for SLI så må du skifte skjermkort for å få kunne brukt det...(men, SLI er ikke "all that" og det er et veldig godt hovedkort selv om du ikke skal bruke SLI)

 

lykke til med handelen og byggingen!;)

SLI er ikke viktig for meg at all heller så... veldig fornøyd nå da. Godt å være ferdig med dette. Skal handle og ser fram til å bygge for aller første gang! :roll: Får jeg problemer, så vet jeg hvor og hvem jeg skal spørre! Tusen takk for all hjelp og støtte! :thumbup:

Kabinettet ble aopen h600b da, synes det er penest og fått masse god kritikk. Den kabinettvifta som støyer kan jeg bare koble ut?

 

Dere aner ikke hvor stor hjelp dere har vært.

 

Men må nok kanskje forberede dere på flere spørsmål under bygginga :blush:

Endret av TrineM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...