Gå til innhold

På tide med DELL 2005FPW tråd også?

Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er den sykt mye bedre enn en CRT?

5452047[/snapback]

Jeg synes det. Jeg hadde selv en 19" CRT og er meget fornøyd nå! Widscreen + høy oppløsing = :thumbup:

5452266[/snapback]

Jeg gikk fra 19crt til denne, og har aldri angret. Super skjerm :D

5452292[/snapback]

:hmm: Kunne nok gjerne tenkt meg denne ja... Men tror ikke lommeboka liker det :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat koblet til min skjerm nå, og den er fantastisk. Har litt baklys nederst i venstre hjørne.

Angrer ikke på at min 19" crt får et nytt hjem. 2005FPW er verdt pengene!

Skal prøve Halflife 2 etterhvert :)

Skrevet

Men tenkt også på at høyden på skjermen ikke er så mye høyere enn en vanlig 19" CRT skjerm men den er en god del bredere. Men så er det jo oppløsningen da :dribble:

Det er ett smykke! Men baklys har jeg også en god del av så den er ikke så super til film syns jeg. Men er meget god til vanlig surfing/spilling.

hmm, lurer på om jeg kan få noen kroner nå fra Dell etter all denne "gratis" reklamen :hmm:

Skrevet

Ser baklyset bedre nå på kvelden, ja...

Uansett var dette en god skjerm.

Jeg får ikke HL2 til å virke foreløpig, men regner med det går seg til. Jeg er veldig spent på hvordan skjermen er i spill :D

Skrevet
Det er ett smykke! Men baklys har jeg også en god del av så den er ikke så super til film syns jeg. Men er meget god til vanlig surfing/spilling.

5452711[/snapback]

Ikke bra til å se film på? Trodde sortnivået var en av fordelene med denne skjermen jeg

Skrevet

Hvilken den av skjermen bruker du til fil da? Har ikke tenkt tanken på å bruke den som fil før. Selv bruker jeg den til spilling, surfing og film. kanskje baklysproblemet mitt blir mindre om jeg bruker den som fil en liten stund?

Skrevet

Endelig har jeg fått bestilt meg en :)

Jula + masse bursdager, forlovelsesdag o.l. har måttet bli prioritert :'(

Får den vel om 5 dager :)

4500 var en veldig grei pris da.

*glede seg*

Hvordan er fargegjengivelsen på denne skjermen? Til foto o.l.?

Skrevet

Fargegjengivelsen er absolutt bra. Jeg fant ut at jeg må ha nytt kamera etter at jeg begynte å se bildene jeg har tatt på denne skjermen. Den bruker samme panelet som Apples 20", og denne blir brukt av flere grafikere jeg kjenner til :) Og Appleskjermen kan man ikke stille på fargene på!

Skrevet

5452711[/snapback]

Ikke bra til å se film på? Trodde sortnivået var en av fordelene med denne skjermen jeg

5455883[/snapback]

Vanskelig å forklare men sortnivået er meget bra, men baklyset er på min skjem ganske mye for film vising syns jeg. Men fargene på denne skjerme gnistrer jo! Hvit er nesten hvit (noe mot rosa men ikke sjenerende) grønt er grønt osv. Uansett hvor mange er det som bruker PC Skjermen til film vising? De fleste kobler vel opp mot TV alikevell?
Skrevet (endret)
Uansett hvor mange er det som bruker PC Skjermen til film vising? De fleste kobler vel opp mot TV alikevell?

5458404[/snapback]

Greit med en universal skjerm for hybelfolket :yes:

Endret av eternal
Skrevet
Uansett hvor mange er det som bruker PC Skjermen til film vising? De fleste kobler vel opp mot TV alikevell?

5458404[/snapback]

Greit med en universal skjerm for hybelfolket :yes:

5462591[/snapback]

Ditto.

Veldig bra at den har Composite til videospilleren også :)

Skrevet
Noen som tilfeldigvis jobber i Dell her? PM ASAP! vil ha 2stk av disse =)

(There is some $ to make)

Bestillte liksågodt 2 stk av disse istad jeg  Dell's leverings tid suger ****

utenom det så skal de ha for Konge priser.

Fikk du noen PM eller bestilte du på nett?

Er det noe å hente på å ringe og bestille 2 stk og håpe på lavere pris?? :hmm:

Luop

som verker etter å bestille 2 stk :dribble:

Skrevet
R2D2<- Jeg Bestillte på Dell.no Siden jeg bestillte 2stk så fikk jeg bedre pris.

Jeg jobber med 3d, Animation, Vfx..Leverings date er satt til den 30.

5465351[/snapback]

Hva er den bedre prisen?

Skrevet

Jeg ringte og prøvde å prute, men det gikk dårlig. Fikk ned prisen på 2405FPW en del, men på 2005Fpw så mente selgeren at han ikke kunne gi meg noen bedre pris enn tilbudsprisen som er nå. Er sikkert mulig å prute litt på prisen hvis du treffer riktig selger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...