ggp Skrevet 24. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette men tror kanskje det går bra. Jeg prøver meg frem med å lage counter-strike maps i WorldCraft (Valve Hammer). Hadde 1 problem når jeg skulle Compile mappet mitt. Når jeg var NESTEN ferdig å compile, kom det en feilmelding. ps: ikke les alt, feilmeldingen kommer nederst ** Executing... ** Command: Change Directory ** Parameters: "C:\spill\steam" ** Executing... ** Command: C:\spill\steam\mapping\compile\hlcsg.exe ** Parameters: "c:\spill\steam\steamapps\daniel_berg01@hotmail" hlcsg v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002) Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to ([email protected]) ----- BEGIN hlcsg ----- Command line: C:\spill\steam\mapping\compile\hlcsg.exe c:\spill\steam\steamapps\daniel_berg01@hotmail Error: Error opening c:\spill\steam\steamapps\[email protected]: No such file or directory ----- END hlcsg ----- ** Executing... ** Command: C:\spill\steam\mapping\compile\hlbsp.exe ** Parameters: "c:\spill\steam\steamapps\daniel_berg01@hotmail" hlbsp v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002) Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to ([email protected]) ----- BEGIN hlbsp ----- Command line: C:\spill\steam\mapping\compile\hlbsp.exe c:\spill\steam\steamapps\daniel_berg01@hotmail >> There was a problem compiling the map. >> Check the file c:\spill\steam\steamapps\[email protected] for the cause. ----- END hlbsp ----- ** Executing... ** Command: C:\spill\steam\mapping\compile\hlvis.exe ** Parameters: "c:\spill\steam\steamapps\daniel_berg01@hotmail" hlvis v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002) Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to ([email protected]) ----- BEGIN hlvis ----- Command line: C:\spill\steam\mapping\compile\hlvis.exe c:\spill\steam\steamapps\daniel_berg01@hotmail >> There was a problem compiling the map. >> Check the file c:\spill\steam\steamapps\[email protected] for the cause. ----- END hlvis ----- ** Executing... ** Command: C:\spill\steam\mapping\compile\hlrad.exe ** Parameters: "c:\spill\steam\steamapps\daniel_berg01@hotmail" hlrad v2.5.3 rel Custom Build 1.7 (Dec 9 2002) Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh Based on Valve's version, modified with permission. Submit detailed bug reports to ([email protected]) ----- BEGIN hlrad ----- Command line: C:\spill\steam\mapping\compile\hlrad.exe c:\spill\steam\steamapps\daniel_berg01@hotmail >> There was a problem compiling the map. >> Check the file c:\spill\steam\steamapps\[email protected] for the cause. ----- END hlrad ----- ** Executing... ** Command: Copy File ** Parameters: "c:\spill\steam\steamapps\[email protected]" "C:\spill\steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike\maps\[email protected]" The command failed. Windows reported the error: "The system cannot find the file specified." Det var helt nederst feilmeldingen kom, jeg vet selv ikke hva problemet er men jeg håper noen kan hjelpe meg Spør viss dere lurer på noe Endret 24. januar 2005 av ggp Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2005 Tror ikke compile toolsene liker "@" i verken path eller navn. Prøv å compiler brettene til en mappe uten "@" i og endre navnet til noe uten "@" i. Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 Det er noe feil med oppsettet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå