Gå til innhold

"Hack" dere gjennom denne siden ^^


Masticore-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må være noe feil med level 15, får ikke den standard meldingen om at jeg tar feil hvis jeg prøver å skrive inn noe, det skjer ingenting.

 

            
<!-- You will find the password here: levels/15/check.php -->
<form action="" method="post">
<table width="144" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0">
 <tr>
   <td align="center"><b>LEVEL 15</b></td>
 </tr>
 <tr>

   <td> </td>
 </tr>
 <tr>
   <td align="left">Enter password:</td>
 </tr>
 <tr>
   <td> </td>
 </tr>

 <tr>
   <td align="left"><input name="pw" type="password"></td>
 </tr>
 <tr>
   <td align="left"><input name="submit" type="submit" value="ok"></td>
 </tr>
</table>
</form>

 

Skal det være sånn, er det bare jeg som tar feil?

Endret av IQ
Lenke til kommentar
<!-- You will find the password here: levels/15/check.php -->

 

Sjekk kildekoden til den sida. ;)

 

 

Viss det blir for vanskeleg, er passordet

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
hey
om eg ikkje tar heilt feil.

9222501[/snapback]

Den kildekoden er helt forjævlig lang. Tekstredigeringsprogrammet mitt klikket når jeg prøvde å lime den inn. Og hvordan er skjemaet på lvl 15 koblet til denne siden?

 

EDIT: Fant det ut, fremgangsmåten og alt:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Brukte wget for å laste ned filen (copy/paste inn i tekstprogram endte i katastrofe. Kjørte filen gjennom tidy, den fjernet masse tomme og unødvendige tags. Fjernet <noscript>-taggen manuelt og fikk frem en masse nuller og enere, som når kjørt gjennom en binary translator ble "hey"
Endret av IQ
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+asdfasdfzzxcv
]

Da vet jeg det. Men det krypterte passordet finner jeg ikke uten å få nettlesern min til og late som det er hackordie sin hjemmemekka?

7348345[/snapback]

Jo. Det står i koden. Det må bare gjennom prosessen. ;)
Altså egentlig bare: rot 13 og baklengs. rot13 kalkulatorer finner du online. Du  må regne deg frem til hva innputen skal være for å oppnå ønsket resultat...

7347638[/snapback]

7348459[/snapback]

Der ja. Level 24 nå :D

 

edit: common error= mysql error? Prøver å åpne php en som den linker til og ender opp med denne. Hva skal jeg gjøre?

7348641[/snapback]

sorry, for bump.

Men, jeg er enda stuck på 23.

noen som kan hjelpe meg litt framover?

jeg har funnet php scriptet. men kommer ikke videre :(

 

edit: fant det ut :D

hint til lvl 24? ;)

Endret av Slettet+asdfasdfzzxcv
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+5132

SÅnn!!

Nå er jeg DrIt stolt av meg selv, lest gjennom 41 J*vla SIDER men Fortsatt FORTÅr IKKe en driTT, Ingen Gir en Onklig svar, Alle bare GIr Hint , LEVEL 3!!!!!!!!

 

JaOK jeg har kjønt DEt, Disable javascript så får du opp denne:

 

<script language="JavaScript">

password=prompt('LEVEL: 3\n Enter password:',' ');

 

var a = "newbie";

var b = a.substring(0,3);

 

if (password == b)

{

location.href= "?page=level3&pw=" + password;

}

else

{

location.href= "levels/error.php";

}

</script>

 

 

MEN VA SÅ``??? JEG VET HVA KODEN ER; Ja jeg Vet Det!, MEn va Skal jeg GJøre med koden, VOR skal JEG skRive den, Bare gi meg en J*vla svar før jeg River Av meg håret!!!!!!!11

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Viss du har lest gjennom alle 41 sidene trur eg du ville komt forbi lvl 3. Det står både passord og hint og kva substring tyder.

9541278[/snapback]

 

 

Unnskyld Meg, Du som HHar lest gjennom Alle 41 sidene, SÅ GI meg DEn Siden DEr hinte står!!!!!!Hvis Du ikke HAr Lest sidene, SÅ IKKE SI AT SVARET LIGGER DER!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Eg blir nesten skuffa. :no:

 

Hint og passord, passord, enda ein post med passord, lite hint og ein liten forklaring. :roll: Og enda meir. Ellers kan du google på substring og finne ut kva det tyder, viss det er det du ikkje skjønner.

9542401[/snapback]

 

Hmmm...At det går an å væreeee så dum! Jeg har ikke sett maken, jeg skriver at jeg kan koden! jeg har Gjort alt det som skal til for å kunne koden og hele pakka, og hele kode pakka, Så kommer du og gir meg 6 link Til hvordan man skal finne ut koden, seriøst hvor dum er du?? Tenker meg du er veldig teit

 

letter etter en forklaring vor man skal skrive koden! Hvis du ikke vet så iKke skriv i tråden og drit deg ut

Lenke til kommentar

Det er du som driter deg ganske kraftig ut nå 'niccoyeah', og det er du som utviser dumskap.

 

letter etter en forklaring vor man skal skrive koden!

Hæh?

 

Du skal kun oppgi riktig passord i prompt-boksen du får opp. Dette blir sammenliknet med et streng som ligger lagret i en variabel. Denne variabelen blir generert ut fra en annen variabel, vha funksjonen substring(). Hvilket av punktene er det du ikke forstår?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...