Gå til innhold

Hvor dritings/ruset e du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp rettetast er tingen idagens samfunn, med sløv språkbruk :lol:

Var også 100% edru i natt, fordi jeg spilte Anarchy Online og da må man ha skjerpede sanser :grin:

mvh nerd-light

Skrevet

Hei borre!

Rettetast er noko som gamle damer bruker for å rette utløpsdatoen på førerkortet sitt slik at dei kan forstsette og kjøre bil...(i allefall i følge reklamen..:wink: )

Skrevet

Hadde jeg giddet å svare på denne igår hadde jeg vært veldig ruset, men desverre...

hvem gidder å svare når de er ruset?!?!?

Da holder du deg(lurest) langt vekke fra pc'en

Skrevet

Siden vi er inne på emnet, noen som har spilt q3 i beruset tilstand her ? Det har jeg, og jeg angrer som en gud på at jeg ikke recorda. ;> Stein dritings, var jeg. Det var på et dataparty jeg hadde hjemme.

Skrevet

ikke noe nå... men var beruset til klokken 5 i dag... sluttet å drikke klokken 2400 i går... slå den dere (nei ingen ulovlige substanser var i nærheten av meg)

ellers så husker jeg at jeg var god til å spille når jeg var full.... men neste gang skal jeg recorde

hehe

Skrevet

Er ruset på livet, brus, gud, gress (ikke *slikt* gress da!), pc, sko med høye hæler, hardware.no, is, klokker, dvd, tape, saltvann, gardiner, agurker og luft.

Huff... sommeren begynner virkelig å nærme seg for fullt :grin:

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-21 08:34, shivac skrev:

Siden vi er inne på emnet, noen som har spilt q3 i beruset tilstand her ?

Jeg har gjort det. Og du dæææven så jeg bommet.. :grin: Men kompisene mine recorda en kamp de hadde. Det var dritkult å se dagen etterpå.. :lol:

Skrevet

Huff, ja... Jeg har sneket meg inn på HW.no etter en kjedelig tur på byen. Skrev attpåtil et innlegg eller to :oops:

Regner meg ikke som noen nerd, men må kanskje revurdere dette..?

Skrevet

Quote:

Den 2002-06-24 13:09, SintBrus skrev:

Quote:

Den 2002-06-21 08:34, shivac skrev:

Siden vi er inne på emnet, noen som har spilt q3 i beruset tilstand her ?

Jeg har gjort det. Og du dæææven så jeg bommet..
:grin:
Men kompisene mine recorda en kamp de hadde. Det var dritkult å se dagen etterpå..
:lol:

Var på lan.. en kamerat som drakk shotta vodka og spilte UT samtidig. Jeg tenkte: "Han hakke sjangs nå!" Men tror du ikke jævern blei bedre av vodka'en da! Skulle prøve selv, men blei bare sløv i blikket og så ikke forskjellen på et tre og en fiende..

Skrevet

Veeeeel.... nok til at jeg ikke burde vært her hvertfall.Men noe må jeg jo gjøre mens nattmaten blir ferdig. At det er mandag(eller tirsdag akkurat nå) burde ikke være noen hindring for å gå ut!

Skrevet

Quote:

SintBrus skrev (2002-06-23 11:26):

Eneste jeg er ruset på nå er snus...

Endelig en som har skjønt det.

General er bare bra.

Men det passer ikke så bra hvis du skal sitte og sitte foran datan da.

Passer på fest , og når man skal se på TV eller slappe av.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...