glad Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 har en 200 w strømforsyning, på det nye hk-et står det at det krever 250w minimum vill jeg klare å starte hovedkorte med en 200 w strømforsyning. skal kjøpe ny strømforsyning men jeg bare lurte på det
thomba14 Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 hvis det går med alle andre komponener så går det ialle fall veldig ustabilt...
glad Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 jeg har en dell 2400s jeg vet at man skal koble front panel ledninga på cfp, men hvor jeg har en liten plugg til front panelet mens cfp er dobbelt så stort, er det til høyre eller venstre jeg sakal pluge den, skjer det noe om jeg prøver og det er feil.
thomba14 Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Det som evt skal skje om det er feil er ingenting har mått pøve meg frem flere ganger før... men det skal stå i manualen til hovedkortet
glad Skrevet 10. april 2005 Forfatter Skrevet 10. april 2005 Det som evt skal skje om det er feil er ingenting har mått pøve meg frem flere ganger før... men det skal stå i manualen til hovedkortet prøvde meg litt frem og nå er det løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå