Nitrius Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Lurte på om det var en alliance guild på pvp 8 servern? vis det hvilken? og hva er requiermentsene for å joine?
DeeTee Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 (endret) Axemen er der - axemen.fredrock.no (flytter til www.axemen.org imorgen ), men tar ikke inn noen fler members atm. Edit: Og nei, ingen andre kan uppe profiler til axemen sida, bare de som har valid guild får uploade profiler der. Edit2: Og nei, jeg er heller ikke lvl14 http://frodo.hiof.no/~nusse/wowdb/profile.php?name=Deeskotee Endret 23. januar 2005 av DeeTee
Nitrius Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Skrevet 23. januar 2005 Ser kansje ut som jeg får meg en plass i guardian of the light, men aldersgrensa er 18 år så jeg er ikke sikker :-/ Og hva er grunnen til at Axemen ikke tar inn fler medlemmer? er bare litt nysjerig...
Naits Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Specula er vel et norsk guild tror jeg. http://www.specula-guild.org/ De har forøvrig en litt cheesy ROSA tabard
DeeTee Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Grunnen er vel at det er ganske mange medlemmer allerede 60+, og at det kan være greit å finne noen fler members ingame når spillet har startet. Også fordi det sikkert skal lukes bort noen som kanskje ikke egner seg. Axemen har også 18års aldersgrense.
Nitrius Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Skrevet 24. januar 2005 Ja ja, litt synd med den 18 års aldersgrensa på noen guilds, er jo ikke alle under 18 som oppfører seg som sikkelig fjortisser.
haarod Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 Jaja, bare si at du er over det. Jeg er 14 men pleier å si at jeg er 17.. Ingen merker forskjellen uansett, jada vet at dere syns dette er fjortis, men hva skal jeg gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå