John Kr Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Hei Folkens Kjøpte mitt Hercules 9800Pro kort i mai 2003 og nå er kjøleviften til GPU'n utslitt. - Hvor lang garantiperiode er det på Hercules - Gjelder garantien på utslitt vifte/kjøler - Skjermkortet er kjøpt hos Komplett (Selvfølgelig) Takker for alle innlegg.
HilRam Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Du har to års reklamasjonsrett. Men hvis det bare er viften som er problemet, kan du jo benytte anledningen til å sette på en bedre, mer stillegående kjøleløsning. Arctic Cooling VGA Silencer kan du nå få på tilbud til 149,- kr. Mindre bry enn å reklamere overfor komplett...
Manx Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 (endret) Må si meg helt enig i hilram på den der. Har samme kortet som deg og byttet ut vifta men en ATI Silencer 1, fra 3dfxcool. Du vil merke forskjell, den lager nesten ikke lyd og kjøler mye bedre. Edit: Hvis du bor i nærheten av Oslo så er det bare stikke en tur innom og hente den så slipper du alt som heter porto og dritt. De holder til på Ryen. Endret 22. januar 2005 av MU26599
GRendal Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 du har 5 år reklamasjonsrett. dette følger av andre ledd i samme §. et skjermkort er ment å vare i mer enn 2 år.
Windoge Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hercules har som regel bedre garangti enn andre produsenter. Tror det står 3 år på eska. Hadde samme kort selv.
GRendal Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 Hercules har som regel bedre garangti enn andre produsenter. Tror det står 3 år på eska. Hadde samme kort selv. garanti-tiden er av symbolsk betydning. du har 5 år. ødelegger du den selv så er naturligvis saken en helt annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå