Gå til innhold

Hvilken klasse/ rase skal dere spille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken klasse og rase skal du spille når spillet kommer ut i butikkene? Selv vil jeg enten spille hunter, rogue eller mage. Skal være alliance. Hvilken alliance rase er best som rogue?

Digger dvergene... :whistle:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå under beta er jeg en lvl 31 tauren shaman. Syntes shaman er litt små kjedelig. Grunnen er 3shocks+totems+healing og endel andre handy tools.

I retail kommer jeg til og spille undead rogue. Mange som sier at rogue ikke klarer seg noe bra i pvp på høyere lvl'er men jeg tror det er en gøy klasse og spille med.

edit : Alliance rogue vil jeg kanskje tro at gnomene er best faktisk, de har escape artist og er veldig knøtte små, vansklig og få øye på de. Night elf er jo og gode. Men undead sine er de beste på spillet pga will of the forsaken racial spellen. Men som sagt, spill med den du liker best og ikke den som er best.

Endret av lanez-nor
Skrevet

Skal spille i enn gruppe med noen venner, de velger tank klasser så jeg kommer nok til å gå for troll mage tenker jeg, og jeg skal også ha en "solo" karakter som jeg bruker da vi ikke spiller sammen, likte hunter da jeg testa den i us open beta som tauren, så jeg kommer vel til å velge hunter da, men går nok for alliance da, mest sannsynelig night elf, eller kanskje druid er ikke helt sikker ennå.

Skrevet

Det blir en av disse kombinasjonene;

Night Elf Hunter

Orcs Hunter

Tauren Hunter

Orc Warlock

Undead Warlock

Akkurat hvilken av disse fem det blir er uvisst helt frem til jeg skal create characteren min :)

Skrevet

For meg står det nå mellom dwarf hunter eller rogue. Horde er også digg, men ingen av kompisene mine skal spille dem... :hmm: .

Noen her som har en guild meg og en kompis kunne joine? :whistle:

Skrevet

Kommer nok til å være warlock siden de er heilt geniale. Elsker petsene de har og alle de kule cursene. Har spilt ein del human warlock no, så det blir vel undead eller orc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...