Gainwardrobe Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Hvilken klasse og rase skal du spille når spillet kommer ut i butikkene? Selv vil jeg enten spille hunter, rogue eller mage. Skal være alliance. Hvilken alliance rase er best som rogue? Digger dvergene...
Supernaut_ Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 (endret) Nå under beta er jeg en lvl 31 tauren shaman. Syntes shaman er litt små kjedelig. Grunnen er 3shocks+totems+healing og endel andre handy tools. I retail kommer jeg til og spille undead rogue. Mange som sier at rogue ikke klarer seg noe bra i pvp på høyere lvl'er men jeg tror det er en gøy klasse og spille med. edit : Alliance rogue vil jeg kanskje tro at gnomene er best faktisk, de har escape artist og er veldig knøtte små, vansklig og få øye på de. Night elf er jo og gode. Men undead sine er de beste på spillet pga will of the forsaken racial spellen. Men som sagt, spill med den du liker best og ikke den som er best. Endret 22. januar 2005 av lanez-nor
Dandar Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 (endret) Gnome Rogue ? Gnome Mage ? Human Mage ? xxx Hunter ? Endret 25. januar 2005 av Dandar
Bad_Byte Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 (endret) Tauren/Shaman Endret 22. januar 2005 av Bad_Byte
Bamse_ Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 OM jeg i det heletatt skal spille i retail blir det nok en Undead Priest!
arlion Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Skal spille i enn gruppe med noen venner, de velger tank klasser så jeg kommer nok til å gå for troll mage tenker jeg, og jeg skal også ha en "solo" karakter som jeg bruker da vi ikke spiller sammen, likte hunter da jeg testa den i us open beta som tauren, så jeg kommer vel til å velge hunter da, men går nok for alliance da, mest sannsynelig night elf, eller kanskje druid er ikke helt sikker ennå.
Hammertime Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Eneste jeg vet er at jeg ikke kommer til å være alliance, har vært det på alle charene mine nå og jeg er pisslei av questene der
Gainwardrobe Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 Jeg skal være dwarf rogue! Dvergene er en utrolig kul rase og jeg elsker hjembyen deres!
Dʋgɢtung Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Det blir en av disse kombinasjonene; Night Elf Hunter Orcs Hunter Tauren Hunter Orc Warlock Undead Warlock Akkurat hvilken av disse fem det blir er uvisst helt frem til jeg skal create characteren min
Gainwardrobe Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Skrevet 22. januar 2005 For meg står det nå mellom dwarf hunter eller rogue. Horde er også digg, men ingen av kompisene mine skal spille dem... . Noen her som har en guild meg og en kompis kunne joine?
Sponis Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Kommer nok til å være warlock siden de er heilt geniale. Elsker petsene de har og alle de kule cursene. Har spilt ein del human warlock no, så det blir vel undead eller orc.
Kim Roger Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 står mellom Human Mage Undead Rogue/Priest Tauron Druid Troll Hunter vanskelig å velge en ass
ZlummGlumm Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Blir nok en eller annen kjøttvegg orc, har liksom ikke lært meg klassene enna... tar det som det kommer. Men Orc skal det garantert værra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå