f00b Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Hei. Finnes det noe program som viser hvem som drar over fra meg via. nettverk, hva han drar over, og hvis mye han har dratt over?
kairon Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 du kan bruke administrivr verktøy\datamaskinbehndling\delte mapper\åpne filer dette hviser hhvilke bruker som leser\kopierer hvilke mapper\filer det er og mulig å ute stenge bruker hvis du ønsker det
Zenith Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Du kan jo også bruke Netlimiter for å se upload hastighet og mulighet til å begrense det hvis du vil
TaZ Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 (endret) Sett opp ftp server så får du all den infoen. Endret 22. januar 2005 av taz
kindings Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Da jeg bodde på studentby og hadde lokalt nettverk satte jeg opp delingen med brukere som jeg gav dem jeg ville skulle ha adgang.. Da kan du også begrense hva de enkelte har tilgang til, dette er også praktisk for å holde nedlastingen nede på ett akseptabelt nivå. Og som Kairon sier kan du holde ett øye med hvem som er inne til enhver tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå