Gå til innhold

PlanetMafia! Online spill.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forrige runde (snakker om ordentlige runder) var jo mer bug en noen sinne....

Windir husker navnet men kjenner det igjen... var i La cosa nostra selv og I corleone....

 

EDIT:ahh var ikke vi allierte?

Hvis du mener R5 var forrige runden, var eneste lille bug av betydning en liten utregningsfeil med tanke på alkohol. Noe som ble utjevnet helt i begynnelsen. :)

 

Hvis du var i LCN i R3 og/eller 4 var vi nok alliert ja. :)

Lenke til kommentar
Var der i R4 men da gikk jo allt til helvette.... Runde 5 var vi fiender hehe var ikke dere delt mellom sogn/hordaland?

 

Fikk lyst å spille igjen....

Ja. R4 var ikke noe gøy, verken for oss eller dere. :) Runde 5 var vi i Hordaland. Vi hadde en liten avtale med Sogn, men ikke noe mer enn det. :)

 

Jeg syns du skal spille. Finne tilbake til dine gamle mafiavenner. :D

Lenke til kommentar
Jeg spilter deler av runde1. var ok. sjekka sia noen ganger etter runde 1 var slutt. så det var masse bug, mye nytt (som regel dritt). jeg signa aldri opp på noen av de neste rundene.

 

har signa opp på den nye runden nå, får håpe det var like bra (men uten bugs) som runde1 ;)

Det høres bra ut! :p Det er så og si bugfritt nå, så det er ikke noe å bekymre seg over. :)

Lenke til kommentar
Hadde vi joina finnmark litt før så....  Men faren med det var jo at de ble altfor store...

Ja, sant det.

 

Men de beste vant til slutt ihvertfall. :p Hihi. :)

Beste??? Credense brukte radmin runde4 de brukte det denne runden og... Eller om det er noe annen triksing med ip de brukte... Dette vet vi!

Lenke til kommentar

:cool: Jeg spillte i mange runder, til og med hele familien ble kicka. Bare pga en i familien som måtte hjelpe ut en annen i underfamilien fordi hable angrep. så da ble begge familiene kicket. Det var ett stort feil steg.

 

Men, herregud hvor morsomt, og hvor hekta mann blir. Anbefaler det spillet på det beste.

 

PS! Jeg har allid vært i topp familien. - Tana, akershus, vest agder.

 

Hordaland delen ødelag hele spillet, men ett slikt deskop program der de logget på med en i familien igjennom ett pogram alle hadde. De skrev inn bruker navn o pass, så kom de seg inn på andre pc'er og *vips* så hadde de deres ip!

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
:cool: Jeg spillte i mange runder, til og med hele familien ble kicka. Bare pga en i familien som måtte hjelpe ut en annen i underfamilien fordi hable angrep. så da ble begge familiene kicket. Det var ett stort feil steg.

 

Men, herregud hvor morsomt, og hvor hekta mann blir. Anbefaler det spillet på det beste.

 

PS! Jeg har allid vært i topp familien. - Tana, akershus, vest agder.

 

Hordaland delen ødelag hele spillet, men ett slikt deskop program der de logget på med en i familien igjennom ett pogram alle hadde. De skrev inn bruker navn o pass, så kom de seg inn på andre pc'er og *vips* så hadde de deres ip!

Så du er med denne runden også? :) Det er bra! Hvilken familie er du i/har du vært i?

 

Vel. Deler (merk deler. Altså halvparten. ) av Hordaland er blitt beskyldt for juks, men ingenting er bevist. :)

Lenke til kommentar

Jeg å kameratene mine fikk stengt kontoene våre fodi vi satt på LAN!

De mente d var en som satt med multies account..

lol

 

men nå har de fixet systemet å ser på proxy å slik så d ikke skal skje,,

Jeg spiller maff.. Oppfordrer alle til å gjøre d:D:D :w00t: :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...