Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tregt trådløst nettverk


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Jeg sitter på et trådløst nettverk 2mbit der jeg bor, deler dette sammen med 3 andre. Av og til opplever jeg nettverket som ufattelig tregt, har målt hastighetetn da nettverket er tregt , den blir målt til 100 kbit.. Men når det går normalt er hastigheten på omlag 2400 kbit.. Hvorfor er nettet så ustabilt , skjønner jo at hvis alle de jeg bor med nedlaster masse så vil det gå saktere . Men uansett hvis jeg laster end på 2,5 mbis , kan jeg fett spille cs og surfe uten at det går noe spess sakte. Det er hvis folk uploader at det går sakte.. En annen ting som jeg har opplevd i det siste er at pc n mister internett forbindelsen , når dette skjer må jeg søke etter nettverk for så å logge meg på .. Dette er veldig irriternde når man laster end . JEg pleier å ha mellom 30-50 % i signal strength. Vet heller ikke hvorfor dette skjer .. Kan det være et virus som gjør alt dette , eller er det mest sannsynligvis at det er naboene som laster ned pr0n 24/7 ? Jeg skal spørre naboene imorgen .. MEn tips mottas med glede :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...