Gå til innhold

Noe å sikle for!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ååå... :love: *sikle, sikle* du kan jo lage noe lignende selv med en liten lcd skjerm i front.. eller?

Har ofte tenkt på det, men det er vanskelig å finne fine småskjermer med ca. VGA-oppløsning ca. 5 1/4 " brede. Carputer har noen som er 7", det blir litt for mye.

 

Hovedkortet mitt har en innebygget RAGE (som jeg ikke bruker), så jeg trenger bare selve skjermen.

Lenke til kommentar
Hvor får du tak i ett sånt ett??? :D

 

tror vel ikke han har det, men :p

 

Guge: har det noe navn?

Jeg fant det på www.go-l.com som ser ut til å være en slags relansering av Liebermann, en konkurrent av Alienware. Jeg tror de gikk konkurs for en stund siden, men skal starte opp igjen.

 

Ta en titt på site'n, de har noen ville produktbilder.

 

Sorry, vet ikke noe mer.

 

Noen som vet hvor man kan få tak i 4-5 tommers VGA-skjermer?

Lenke til kommentar
Hva skal man med LCD på kabbisen?  :dontgetit:

Temperaturer, viftehastigheter, touch-screen. Mulighetene er endeløse :D

Jeg vil ha touch-screen med for winamp med milkdrop :dribble:

 

Sett at man spiller og vil skifte musikk elns, så er det veldig praktisk.. Og utrolig fet gadget-kabinett ihvertfall. En skikkelig "må ha" ting :p

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar helt feil er den produsenten der avslør som en gedigen hoax for lenge siden... Men joa, pen var'n! :w00t:

Hva mener du med at produsenten var en stor "hoax"?

 

-------------------

 

Anyway, noen nevnte at denne produsenten var noe som lignet på alienware for en stund siden. Det betyr vell at hvis disse blir satt i produksjon så vil de aldri bli tilgjengelige for oss vanlige mennesker som ikke ønsker å få med en veldyg syk og overpriset pc i samme sleng. .. Slik som det er med alienware-kabinettene i dag (jada, jeg vet det finnes design-ripps der ute)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...