P4niX Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 (endret) Med jevne mellomrom får jeg ca 40 popup-vinduer med tittlen "Tjenesten Messenger". For å få dem vekk må jeg trykke ok på alle sammen. Popupene er for det meste reklame for diverse lugubre sider. Det kommer også opp en link til endmessenger.com som gir seg ut for å kunne stoppe popupene. Virker som en seriøs side, men må si jeg er litt skeptisk til det programmet dem påstår skal fjerne popupene. Kjører ad-aware med realtime scan og har alle windows-updates uten at det hjelper så mye. Alle forslag til løsning mottas med takk. Edit: Så nå at programmet koster penger. Med andre ord spammer de folk, for så å ta betalt for løsningen til problemet. (som sikkert også inkluderer spyware) Endret 21. januar 2005 av ^ViFtA^
Langbein Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Kan nok være en idé å disable Messenger selv, istedenfor å installere lugubre programmer: Control panel->Administrative Tools->Computer Management->Services and Applications->Services Finn 'Messenger', dobbelklikk og sett 'startup type' til disabled.
P4niX Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Kan nok være en idé å disable Messenger selv, istedenfor å installere lugubre programmer: Control panel->Administrative Tools->Computer Management->Services and Applications->Services Finn 'Messenger', dobbelklikk og sett 'startup type' til disabled. Er nok litt for trøtt til å tenke nå, gjorde akkurat det du sa 2 minutter for du postet Nesten litt flaut at jeg ikke tenkte på det før Må forresten si at mitt hat til de som spammer på den måten er større enn jeg klarer å utrykke med ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå