Gå til innhold

Lovelig Programmer til WoW?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eller så laster du ned cosmos og deaktiverer det du ikke trenger.

Testet Nurfed nå nettopp... var forsåvidt greit nok, bedre enn standard interface. Men jeg savnet konfigurasjonsmulighetene i Cosmos så nå er det inne igjen.

Edit: Om dere vil ha Nurfed sin character status display sak (oppe i venstre hjørnet der) er det bare å kopiere inn Nurfed_PlayerFrame mappen til Interface mappen, så fungerer det med Cosmos også :)

post-172-1106317783_thumb.jpg

Endret av nåvi
Skrevet
Eller så laster du ned cosmos og deaktiverer det du ikke trenger.

Testet Nurfed nå nettopp... var forsåvidt greit nok, bedre enn standard interface. Men jeg savnet konfigurasjonsmulighetene i Cosmos så nå er det inne igjen.

takker det var det jeg ville vite.. hmm.. jaja da blir det vel cosmos da.

Skrevet
thats it? hvordan konfigurer jeg den da? foreks: jeg vil bare ha mapnotes og klokke funksjon.

Då må du kunne xml.

eh? trykk på addons-knappen nede i venstre hjørne når du er i character select.

Skrevet

Jeg merke ikke noe, kan hende at man får mindre fps men det er værtfall ikke merkbart her, kjører i 1280x1024 spec finner dere i profilen, har ikke vært under 30 fps enda og så lenge det ikke skjer så er jeg fornøyd uansett :)

Skrevet
Cosmos har mye extra "junk".

Mens nurfed har akkurat det du trenger og jeg vil anbefalle denne på det sterkeste.. du kan jo bare prøve flere da om du ikke er fornøyd med den første.

Hvordan får man frem den baren med quest log, characer info osv med Nurfed?

Skrevet

hva tenker du på mrlee?

Vis du mener at texten fader bort etter en stund ja, men vis ikke så forklar litt nærmere hva du mener.

En liten ting hvordan Binner jeg spells/attacks og sånt til taster på tastaturet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...