-Jungeldyret Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hei. Jeg lurer på en ting; når skal Battlefield 2 liksom være fra? Jeg vet jo at Bf: 1942 er fra 1942, og BFV er fra Vietnam krigen... Noen som vet om hva det kommer til å kreve?
Lucas Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 litt lengere fram tror jeg, det som skjer er jo at Kina og et midtøst allianse og USA kriger, noe som enda ikke har skjedd !
Hr. Jenssen Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Når skal BF2 være fra? 2005? Nåtid/så vidt inn i fremtiden (slik som Rainbow Six, "det kan skje når som helst!" liksom )
CHB3 Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Hvist jeg ikke tar helt feil så trur jeg det er 2006 eller 2008. Så det i en trailer.
Allviteren Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Får håpe at spillet ikke blir til virkelighet :!:
MrLee Skrevet 3. februar 2005 Skrevet 3. februar 2005 hvis du vil ha en liten indikasjon på hva som vil skje, se på Tom Clany's predisjoner på hva fremtiden vil bringe... Det er jo bare spekulasjoner, men det er tross alt mannen som forutså Irak 2
ehs5 Skrevet 6. februar 2005 Skrevet 6. februar 2005 (endret) hvis du vil ha en liten indikasjon på hva som vil skje, se på Tom Clany's predisjoner på hva fremtiden vil bringe... Det er jo bare spekulasjoner, men det er tross alt mannen som forutså Irak 2 Gjorde han? Wow! Uansett, jeg trodde faktisk at det var i golfkrigen jeg? (Irak1 )Var vel ikke det da. edit: noen leifer. Endret 6. februar 2005 av ehs5
DarkShadawg Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Er det ikke 2' Gulf krig 2003 da? mappene er ivertfall fra blant annet basra (Irak) og ser ut til å skulle forestille selve invasjonen. :/
Hr. Jenssen Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Er det ikke 2' Gulf krig 2003 da? mappene er ivertfall fra blant annet basra (Irak) og ser ut til å skulle forestille selve invasjonen. :/ Nei, det foregår rundt omkring i verden, i en nær fremtid. BF2 har absolutt ingen ting med historien vår å gjøre. (om du ser bort ifra våpen, kjøretøy, steder, osv). Jo, spillet skal foregå i midtøsten også, men det er ikke noe sånn som "USA vs. Iraq", slik som DC, og BF2 baserer seg ikke på Irak-krigen som har foregått nå eller den for 15 år siden. I BF2 får du blant annet spille som Kina når du spiller i koalisjons-kampanjen. (samt visse maps i Multiplayer da)
CNesset Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Får håpe at spillet ikke blir til virkelighet :!: Burde ikke du vite det a "Allviteren"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå