Gå til innhold

Tilbakelevering av HK (hovedkort.no)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett nytt hovedkort jeg skal levere tilbake til hovedkort.no pga det ikke fungerer. Men har provet a kommet inn pa hovedkort.no i flere dager uten hell.. Er siden lagt ned? Hvor skal jeg henvende meg for support?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huh, hvis hovedkort.no er konkurs er jo det en svært lite heldig situasjon for deg. I verste fall må du sende hovedkortet rett til produsent (Asus, MSI, DFI osv). Og i aller verste fall vil alle du kontakter bare trekke på skuldrene og si "garanti, nei det har jeg ikke sett".

Skrevet

som de sa, kontakt produsenten av hovedkortene.

netshop har ikke tatt over supporten nei, men siden de fører DFI så må de da kunne ta inn kortet for svarte søren siden det er gartanti sak.. noe som dem går opp i mot DFI og klager til

Skrevet

hvis jeg sender inn til Netshop (noe de kanskje er villige til) hva slags rettigheter vil jeg ha? Det er jo slik at hvis hovedkortet ikke har mulighet å bli reparert på så og så lang tid så skal du få et tilsvarende produkt.

Skrevet

det er der problemet ligger.

Men det kommer jo ann på hva som er feil, er veldig skjelden en butikk får reparert hovedkort og slikt, bare visst en vifte er ødelagt. Vanligvis sender de kortene tilbake til produsent og får nytt tilbake.

Du får høre med dem, ellers får du ta kontakt med DFI og snakke med dem

Skrevet
sendte en mail til DFI for et par dager siden, men har ikke fått svar. får sende enda en:)

Har du fått noe svar? Jeg sitter med samme problem og får ikke svar fra dfi.

Skrevet

Send kortet inn stil produsent ja, da skal du se at saken ordner seg i ditt favør.

Det kan ta sin tid, om du må sende til utlandet , for så deretter at de tester det.

Lykke til du! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...