Gå til innhold

Et par landskapsbilder ut vinduet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å få litt kritikk på disse 4 bildene og lurer på hvilket dere mener er det peneste. Noen kommentarer på croping osv er også ønsket

landskap15yc.jpg

landskap28ak.jpg

landskap35xb.jpg

landskap49jy.jpg

Brukte Imageshack for hosting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Likte nummer tre. Er veldig glad i typisk sepia-look, så det var det som falt best i smak.

Har faktisk ikke gjort noe med det bildet, det ble bare ganske mørkt heh. Hadde 1/1000 og liten blenderåpning. Ingen av bildene er bearbeidet i etterkant (utenom croping).

Skrevet

du har dessverre fått fokus nede, litt til høgre? istedetfor i "ansiktet" som ville vert mye bedre, tror jeg.

men et okey bilde.

Skrevet (endret)
du har dessverre fått fokus nede, litt til høgre? istedetfor i "ansiktet" som ville vert mye bedre, tror jeg.

men et okey bilde.

Ja, det hadde kanskje det. Brukte makrofunksjonen så vet ikke hvor mye jeg hadde fått i fokus uansett. Men dette var mer et pek&klikk-bilde som jeg synes ble ganske kult :)

Endret av SBS
Skrevet

hvis jeg kunne bestemme, så ville jeg ha hatt en sammenheng mellom bilde 2 og 3.

bilde 2 pga lyset, bilde 3, pga at det ikke ble så mye himmel på det bilde, men det er kanskje bare fordi du har tatt et annet utsnitt på det bilde? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...