Daniel-san Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Til de av dere som har MOH:PA Innimellom dukker det opp noen visuelt storslåtte videosnutter (ikke arkivfoto, men de grafisk høypolerte snuttene) og for å få disse til å gå som smurt hva bør jeg ha av utstyr ? Evt må jeg sette ned resolusjonen betraktelig ? Har følgende specs: AMD 3200+ 1 GB RAM Ati Radeon X800 pro Det hakker no inni hampen !! Hva er galt ? Ellers i spillet går alt som smurt...
Wooho Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Kjører spillet med 1280x1024 oppløsning alt på high og spillet lagger ikke verken in-game eller når de høykvalitets videosnuttene blir vist!(foressten de er ganske nice) Du har lagt inn nye drivere o.l, pluss sjekket at ingen bakkrunnsprogrammer ikke kjører mens du spiller. Slå av antivirus det anbefales!
Daniel-san Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Skrevet 21. januar 2005 Slå av antivirus ja, den var ny for meg. Får prøve det. Har installert nyeste driver til kortet mitt og spill.....
Daniel-san Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Skrevet 25. januar 2005 Fortsatt no go......kjører litt ned på oppløsning og sånn, da går det saaaakte men sikkert fremover....i selve spillet kjører jeg glatt 1600 x 1200......rare greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå