Gå til innhold

Grafikkort - Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt meg et nytt grafikkort jeg, men markedet er jo så stort,

hvilket syns dere jeg burde velge?

Jeg har nemlig et problem med PC'n min:

Når jeg spiller spill som krever litt av PC'n så går den i svart og

jeg må restarte. :( Jeg har en liten anelse av at det kan være grafikkkortet.

Jeg har et ATI radeon 9600, jeg tror at det ikke passer sammen resten av PC.

Hvis noen har et godt råd, så spytt ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror geforce 6600 serien er ganske bra regnet ytelse i forhold til hva du betaler?

Hvis du hvil ha kremen av grafikk kort kan du jo spytte et par tusen i et Radeon x8XXxt :D

Men det må da gå ann å kjøre de fleste spill på et Radeon 9600.. Tror egentlig ikke det er skjermkortet, vil nesten tørre å påstå at du kan spille alle spill på markedet med det kortet hvis resten av pcen din er på et greit nivå

Skrevet
Tror geforce 6600 serien er ganske bra regnet ytelse i forhold til hva du betaler?

Hvis du hvil ha kremen av grafikk kort kan du jo spytte et par tusen i et Radeon x8XXxt :D

Men det må da gå ann å kjøre de fleste spill på et Radeon 9600.. Tror egentlig ikke det er skjermkortet, vil nesten tørre å påstå at du kan spille alle spill på markedet med det kortet hvis resten av pcen din er på et greit nivå

Det siste du sa er vel ganske så rett, men det må da være noe inne i PC'n min som

Skærer seg, jeg har prøvd å finne ut av dette veldi lenge nå, Dam you PC.

Skrevet

Har egentlig ikke peiling i det hele tatt..

Men en idè er vel kanksje og Instalere nyeste skjermkortdrivere og seneste DirectX (9.0c?)

Skrevet
Har egentlig ikke peiling i det hele tatt..

Men en idè er vel kanksje og Instalere nyeste skjermkortdrivere og seneste DirectX (9.0c?)

Jeg tror jeg skal AV-instalere skjermkortet og instalere det på nytt, finne oppgraderinger og så får vi se hva som skjer.

Skrevet
Eg ville brukt 9600 kortet så lenge det hang med i svingane og så kjøpt eit nytt kort til 2-3000 kroner

men det er jo det som er problemet, det henger ikke med i svingene, det klikker og går i svart, selv i CS

Skrevet

Men et 9600 kort skal ikke bli overbelasta av å kjøre CS. Tror nok du har et problem med grafikkortet ditt, men det har ikke med at det er "gammelt" å gjøre. Tror heller at du har en produksjonsfeil eller noe liknende. Hvordan er det med garantien? Prøv å ta det med tilbake til produsenten.

Skrevet
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...