Gå til innhold

problem med nfsu2


Complexity

Anbefalte innlegg

fikk 1300 3dmark's med 3dmark 05!!

 

er det lite??

Ja, det er lite. En middelmådig pc klarer 5000 poeng. En kraftig sak klarer oppimot/over 10`000poeng.

Sikker på at du ikke mener 3dMark03 og ikke 05?Sistnevnte er da et program som legger vekt på skjermkortet (i stor grad) og ikke et 6800 Ultra ville klart å score 10 000 poeng..Kan ta ett eksempel fra en test på hardware..Et RX600 Pro Guru PCIe ligger likt med det kortet med ca 1300 poeng..Mens et Geforce 6800GT hadde en score på ca 4500 poeng..

Tja, med 2stk 6800 Ultra så passere man 10`000.

Ja, jeg mener 05.

Min pc klarte 5500poeng, med ett stk X800XT PE. Når man kan klare å få dobbelt så mange poeng, så ser jeg på 5000 poeng som en middelmådig maskin.

Er jeg litt kresen? Tja, litt kanskje. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja.. det er 05!!

 

ligger på mellom 0-1 på fps når jeg kjører testen

 

hovedkortet mitt er ett asus k8n deluxe kort, er det det som erskylden i dette? noen mener det kan være det, er det dårlig til spilling??

 

noen mener også at det kan være feil på prosessoren... :cry:

 

å sette på 4x hjalp ikke!

Skjermkortet ditt som er skrot, dessverre.

Lenke til kommentar

koffør skal eg ha sånne problema nor alle di andre som har samme skjermkort ikkje har det, og dem kjøre nfsu2 på 1024 på full grafikk UTEN nåkka problema!!

 

han får over 1600! eg får 1300! han har 2800+.. eg har 3000+!!

 

han har 512mb ram.. d har eg åsså!!

 

har blidd vant me 640 oppløsning no! men musa lagge enda veldig!

 

trur snart eg levere heile pc'en inn på en pc butikk eller nå sånt.... AHHHRG!!

Lenke til kommentar
Etter tester å bedømme så ligger SLI under 10000..Er vel ikke akkurat å ha en middels maskin når du har 5-6000 poeng i 3dmark05..Det ligger i High End gruppen.. :p

Vel, les her du:

ASUS A8N SLI DELUXE 10118 Poeng

Du har IKKE high end ved 5-6000 poeng. Folk må gjerne tro det. Men når man kan få dobbelt så mange poeng, så faller det på sin egen urimelighet.

Syntetiske tester sier vel ikke all verden om hva kortet yter i spill nå da..Og det er bare 21 spilltitler som støtter SLI og mange av de er kun syntetiske. 6800 Ultra er ett high end kort..I veldig mange tilfeller er ikke SLI løsningen noe raskere..Derimot treigere..Du merker at SLI løsningen gir i Unreal Tournament 2004 f.eks 20 mer i FPS når instillingene er 1600x1200 8 x AA 8 x AF..Utenom om det er det ganske likt..Du kan jo prøve SLI først.. :thumbup:

Endret av nikhuse
Lenke til kommentar

har:

Asus k8n

amd 64 3000+

9800pro

512mb ocz ram

 

med 30%oc på systemet og ca 25 på kortet kjører jeg 1024 768 med veldig høy fps, jeg er fps addict og godtar ikke ET fps drop, kjører alle settings på max bortsett fra vsync og texture filtering.

er mye som kan gjøres med en maskin for at den skal gå bedre men går ikke inn på det nå

Endret av -Bassaddict-
Lenke til kommentar

jeg fjernet driverene med drivecleaner og så nektet pc'en å start opp! den tok bare restart rett før windows logoen skulle komme opp! så jeg slengte i windows cd'a og reparerte windows... nå får jeg 1513 i 3dmark! noe som er en klar forbedring (selv om det ikke er 1600)

 

takk for all hjelpen, dere kan se på denne posten som løst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...