Gå til innhold

Headset til mp3 spiller (Creative Zen Touch 20GB)


Anbefalte innlegg

Hva med et headsett til mp3 spiller? nærmere bestemt "Creative Zen Touch"

Pris er ikke noen hindring :D Det som er av interesse er enten øreplugger/propper, eller andre typer headset som er av den mindre typen som f.eks.:

 

Koss "Porta Pro"

(http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123337&cks=PRL)

 

eller

 

Koss Headset "KSC"

(http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124490&cks=PRL)

 

e.l.

 

Noen som har noen forslag, erfaring e.l.? Noen som har Creativ Zen Touch, og vil kommentere ørepluggene som følger med? Er det lurt å kjøpe noe bedre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har Zen selv(den orginale) og vil absolut anbefale Sennheiser PX100. Passer veldig fint til Zen :thumbup: Det er rikelig med bass og om det ikke er nok kan man jo bare stille opp på EAX'n. Har også Sporta pro og Koss kcs55 og PX100 er litt bedere en begge.

Sjekk denne siden Test av PX100 Kvalitet og utsene på Disse er bedere en på koss :yes:

Jeh har ikke prøvd koss portapro, men Portapro og px100 skal ha ganske lik lyd etter hva jeg har hørt(da px100 har bite-litt bedere)

Lyden skal også være litt bedere på PX100 en på PX200 :tease:

 

www.headphone.com har også testet PX200 og Portapro, så du kan jo lese hva dem mener er best av hodetelefonene(PX100 :yes: )

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Goe tips :w00t: , men av en eller annen grunn liker jeg overhodet ikkje PX100 og flere andre av det merke.. Er klar over at de "gruser" de fleste når d kommer til lyd kvalitet og bass, men syns de er litt for "dominerende" til bruk på skolen, buss, bil, ute, trening osv. Får sikkert masse refs når jeg sier d men...

*smaken er som baken* :p

 

** MX500 kan funke :) ** Takk for tipset!

Endret av entry
Lenke til kommentar

Med "sjenerer omgivelsene" mener jeg ikke lyd. D jeg mente var bare at de er litt "dominerende" utseende messigt, litt for store om du vil. Jeg var på jakt etter noen mindre. porta pro = maks størrelse (mer eller mindre). Sånn du kan høre på musikk i timen uten at læreren ser d :whistle:

Lenke til kommentar

Dei er absolutt ikkje dominerende synes eg, klokkene er små men solid kontruksjon gjør at dei passer bra på hodet og ikkje stikker for mykje ut. Er veldig behagelig å ha på og. Men viss du satser på å høyre musikk i timen uten at læreren ser deg, er nok dei litt store ja. Kanskje Koss The Plug er eit alternativ?

Eventuellt sett deg på bakerste pult :p

Lenke til kommentar

Jeg har disse

 

<a href='http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/en/-/USD/SY_DisplayProductInformation-Start?ProductSKU=MDREX71SL&Dept=pa&CategoryName=pa_Headphones_FontopiaEarbud'><Black Fontopia® Headphones MDR-EX71SL>

 

De koster rundt 600,- her til lands, det er jo litt penger men jeg synes absolutt de er verdt det. Bassen er nydelig og grumser ikke til resten av lyden.

 

For 1500,- får du disse sammen med sånn duppeditt som sender lyden av omgivelsene dine i motfase inn til øret ditt, slik at den faktisk fjerner mye av støyen du har rundt deg. Har aldri prøvd det selv, men har snakket med folk som har prøvd det og det fungerer faktisk. Du kan enten bare slå på duppeditten og bruke øretelefonene som ørepropper dersom du skal sove på toget, eller bruke den samme med musikk på øret. Must have gadget..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...