Gå til innhold

Trenger vinduskabinett... Forslag ?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenkte å i grunn kjøpe ny maskin nå.

Det jeg tenkte kassemessig er noe nytt som jeg ikke har prøvd før, nemlig vinduskabinett, med litt UV-lys og diverse inni :)

Jeg kikker på denne strømforsyninga, og har allerede UV reaktiv vannkjøling på vei, så det hadde vært litt kjipt å gjemme dette bak ei lukka dør :roll:

 

Så, da trenger jeg et kabinett som helst utfyller disse behovene:

 

1: 12mm vifte bak (til vannkjølingen) Og helst 1 eller 2 til for gjennomlufting av kabinettet

2: Plass til montering av TT Big water vannkjøling (Det virker som dette skulle gå greit i mange kabinetter, men de som har peiling på det og/eller erfaring med denne vannkjølinga i kabinett kan få snakke ut! :yes: )

3: Trenger ikke ha PSU

4: Helst så billig som mulig... Tenkte egentlig ikke overstige ca 900, og ser gjerne på billigere kabinetter enn dette...

 

PS: Vær så snill ikke kom med kommentarer om å droppe vinduet og slikt.. ? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jo si jeg egentlig likte det her ganske så godt :love:

Nå var det jo en liten bakdel i at det var et par lapper over det jeg håpet på, men det burde i det minste oppfylle spesifikasjonene jeg har lista opp, og jeg liker utseendet :love:

 

Noen tanker angående blant annet plass til vannkjøling?

Forslag til andre kabinetter ?

 

EDIT: Forslag #2 oppfyller specs (litt mindre tilfredsstillende enn tsunami, grunnet antall vifter og plassering, pluss litt mindre stilrent utseende?) Prisen passer derimot bedre :yes:

Endret av Cilveran
Lenke til kommentar

Jeg må jo si at Lian Li #2 der passa lommeboka mi bedre enn #1 :yes:

Jeg er ikke så sinnsykt gira på å bruke 2400,- på kabinett inkl/psu... Men det hadde vært morro å være noe annet enn fattig student :p

 

Vet du om Lian Li i det hele tatt leverer vinduer til kabinettene sine ? Eller måtte jeg i såfall vandalisere greia med ei sag i utrente hender? :p

Lenke til kommentar
finnes det no bedre alternativ tro? PC6277B

Siden du allerede har overtrukket Cilverans konto, vil jeg driste meg til å påstå at CM Stacker er et minst like bra, og muligens et bedre alternativ til vannkjøling, pga den gode plassen i bunnen. Vindu er imidlertid ekstrautstyr.

 

Hvis du er ute etter et billig Stacker kan du sjekke denne tråden.

Lenke til kommentar

Det der så ikke så dumt ut nei... I det minste ikke hvis vi får det til under 1000-lappen :thumbup:

Spørsmålet er jo da om jeg trenger all den plassen (Hadde foreløpig tenkt å plassere 1 brenner, 1 HDD, muligens 1 viftekontroll, og et skjermkort i tingen, og det var alt liksom :hmm:

 

Mådet være såpass stort hvis jeg vil ha inn vannkjølinga mi altså ?

 

Jeg skal tenke på det i løpet av dagen... Forumtråden har en tidsfrist til 22:00 i kveld ;)

 

EDIT: OK, har kommet til at tårnet er verdt pengene... Selv om jeg ikke nødvendigvis trenger plassen nå, er den god å ha videre, og det ser ut som et tårn jeg kan leve med i en god del år (liker looket :thumbup: )

 

Så folkens, hvis dere vil ha et toppers tårn med rabatt, hopp inn på denne tråden og meld deres interesse ! :thumbup:

Endret av Cilveran
Lenke til kommentar
Jeg må jo si at Lian Li #2 der passa lommeboka mi bedre enn #1 :yes:

Jeg er ikke så sinnsykt gira på å bruke 2400,- på kabinett inkl/psu... Men det hadde vært morro å være noe annet enn fattig student :p

 

Vet du om Lian Li i det hele tatt leverer vinduer til kabinettene sine ? Eller måtte jeg i såfall vandalisere greia med ei sag i utrente hender? :p

et vindu 2 vindu og det finnes flere på microplex, kommer jo ann på hvilket kabinett du skal ha om det passer da men.. :)

Lenke til kommentar

Oi, det billige lian li kabinettet passer meg utrolig perfekt! Kjøpte ikke lian li pga at det som hadde 120mm kosta 1800, det eneste det mangler er det som 6277, og etter å ha vært på lan i helga så fant jeg ut at det var litt kjdelig å måtte få hjelp av en kompis som var mitt i en cs match bare for å komme hjeem(mitt er så stort at folk tror det er big tower, og det veier 17kg uten ting inni....). Så hva tor dere? KJøpe elelr ikke kjøpa? Tror lommeboka mi tillater det, men da blir det ikke oppgradering før langt ute i neste år(utenom skjermkort da, orker ikke 6800le som ikke kan klokkes helt til nesteår). Hvordan tror dere dette passer til tt big water?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...