wilai Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 gruppa vårs skal snart ha show/forstilling men så eg vil finne noko musikk som passe til det. Det sakl ikke ver mass bass på den for det sitte gamle folk der så ..
Petrvs Romanvs Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Noe fra Tangerine Dream sin skive Zeit.
Zethyr Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Det finnes mye musikk uten store mengder bass. Hva med å gi oss litt mer hint om genre, etc, eller rett og slette sette på Meshuggah - I ??
Acrid Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 I? Det ville ha blitt en helvetes forestilling..
Zethyr Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 I? Det ville ha blitt en helvetes forestilling.. Anbefaler å sjekke om den kan brukes.
wilai Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 trance musikk! litt rolige trance men ikke altfor rolige
wilai Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 link last ned den og ser heile filmen så vil du vete kva slags musikk NB: ikkje den i begynelsen
Zethyr Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 trance musikk! Trance uten bass, som gamle liker og med orddelingsfeil?? Tror du får lete lenge, kamerat.
Playmofetish Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Haha, før jeg i det hele tatt leste tråden, bare overskriften, tenkte jeg på Meshuggah - I Så var det allerede to-tre stk som hadde nevnt den! Genialt! Rå sang, men kanskje ikke for litt eldre folk som for en gangs skyld skal slå seg litt løs med sjonglering..
wilai Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 er det ikke mer forslage en Meshuggah - I og Tangerine Dream
KimNK Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Det er sikkert enda morsommare å sjonglere til I enn det er å jogge til den. ^^ "sakte - fort - fort - fortare - sakte - faen, fort, ja - sakte - stopp! - fortsomfaen! - sakte - fort" *gå på trynet*
OBServer Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 (endret) Det er sikkert enda morsommare å sjonglere til I enn det er å jogge til den. ^^"sakte - fort - fort - fortare - sakte - faen, fort, ja - sakte - stopp! - fortsomfaen! - sakte - fort" *gå på trynet* Intervalltrening kalles det Men, jeg har litt vanskelig å se for meg scenarioet her: Eldre mennesker som sitter og ser på sjonglering i 20min, mens de hører på trance? Ikke at jeg har noe imot sjonglering altså, for det er av og til imponerende å se på. Endret 18. januar 2005 av OBServer
KimNK Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Eldre mennesker som sitter og ser på sjonglering i 20min, mens de hører på trance? Aktiv dødshjelp?
Zethyr Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Eldre mennesker som sitter og ser på sjonglering i 20min, mens de hører på trance? Aktiv dødshjelp? :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå