Gå til innhold

Forus


Petitzo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja.. kjedelig sted... ikea er dystert; BP-bygget er ok (det gamle). veddeløpsbanen er harry! :grin:

 

er så grått og kjedelig; ikke en eneste skikkelig remabutikk i veien engang (en rimi ved statoilstasjonen, ica på statoil men ingen andre på mange km!)

 

tja.. hva kan man si? et.. sted :grin:

Lenke til kommentar

Ikke kritiser Forus !!

Jeg elsker å bo her !!!

Jeg har 4 forskjellige busser som går til Stavanger samt 2 til sandnes :smile:

I dag kjøpte vi forresten en ny Audi TT :smile: !!!

Gjett hvem som skal prøvekjøre den :smile:

Travbanen er desverre litt harry :sad:

Lenke til kommentar

Følgene butikker finner du BLANDT ANNET PÅ FORUS:

Spar mat, Rema, Kiwi, Mega, XXL sport og vilmark, Tvedt, Elkjip, bonusExpert, Expert, Binders, Masse Bil forretninger :smile:, Shell, Statoil, Ikea, Dyrebutikk, 2 store leketøysbutikker, rimi, Sparebank 1, Forus Blomster, G-sport, En eller anne malebutikk, Jernia + noe som jeg sansynligvis har glemt.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-19 01:51, ZerBox skrev:

Forus er dritplass... Langt ifra både stavanger og sandnes sentrum...


Jeg liker meg her(3min fra stavanger sentrum)


 

Vel hvis du har 3 min fra Stavanger sentrum er du ganske langt i fra Sandnes..

Jeg har circa like lang vei til sandnes som til stavanger og trives med det..

Men eg e ein siddis !!!! (Hvis man følger siddistesten i Stavanger Aftenblad)

Lenke til kommentar

optimal boplassering: midt mellom sandnes sentrum og kvadrat; gåavstand begge veier. :grin:

 

er det ikke bare _genialt_ å ha biltema og clas ohlson ca 50 meter fra hverandre? :grin: :grin: :grin: (hmm.. kostet den saken mer på clas? *sjekke* det gjorde den; men der går det og an å komme tilbake med den. er det mulig at jeg gidder å komme tilbake for noe sånt? hmm... gå tilbake til biltema å se litt :wink: )

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-22 17:52, Kjetil Lura skrev:

Ja du har rett i det,men det rette er 13km


 

Ja, ja... Må jo passe på deg her vet du :wink:

 

Har vært en del på Hommersåk, eller rettere sagt, har kjørt gjennom Hommersåk en del ganger da en kompis av meg har hytte på Bersagel.

Dere har jo en perfekt veistrekning til å teste ut sykkelen på :smile: Synd med alle disse stikkveiene, men pyttsann.. Litt svinn må en regne med.

Lenke til kommentar

Det er tåpelig å ikke kjøpe deler til bilen på Biltema bare fordi butikken heter Biltema.

Bremseklosser er og blir bremseklosser, bare for å ta et eksempel.

Grunnen til at mange har aversjoner mot å handle på f.eks Biltema er at mange verksteder snakker stygt og nedsettende om dentype butikker, nettopp fordi de frykter at folk skal handle gode og billige uoriginale deler, istedenfor gode og dyre originale deler.

 

Greit nok, jeg ville ikke kjøpt stereoanlegget på biltema, men bruks -og slitedelene deres er helt kurante.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...