JPedro Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Så det du sier er at pga at Dataguard sier at ping tidene blir bedre med ADSL2+ så er det slik? Ikke helt riktig er jeg redd. Lenke til kommentar
m`K Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 m'K: jeg har tele2 og er svært fornøyd, pinger 14 til NIX el_cash: ehm, er jo lavere ping på SDSL for å bruke et eksempel. Kunne like gjerne vært det på adsl2, i allefall for folk med mindre peiling. tele2 sin routing er forøvrig grei sør i landet, men routinga til tele2 generelt i Norge er elendig, folk som bor lengre nord har elendig routing nedover landet, så det jeg sier er rett viss du setter det i perspektiv, nytter ikke stort at de klarer levere kvalitet til under 50% av kundene sine. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Så det du sier er at pga at Dataguard sier at ping tidene blir bedre med ADSL2+ så er det slik? Ikke helt riktig er jeg redd. Men hvis DU sier ikke er det, så er det slik???? forøvrig er oftest høyere hastighet = lavere latency. I ditt tilfelle (og også i mange andre) er det ikke slik Endret 25. april 2005 av Xvani Lenke til kommentar
Rim Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Siden teknologien sier noe annet må du nesten back'e det opp. Tviler på at du kan dette bedre enn ITU gutta, men for all del - bare prøv. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) 56k vs adsl adsl vs fiber Kan være antall "hops", men både 56k og adsl går over telefonlinjen. Dessuten merker du STOR forskjell i ping når du f.eks har nedsatt hastighet fra din ISP pga ubetalt regning edit: og de som har NGT merker sannsynligvis latency endring når man bestiller "turbo weekend" eller hva det nå heter.. Endret 25. april 2005 av Xvani Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå