Gå til innhold

Liste over "Best Buy" spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det en liste over alle Best Buy spillene?

Har en del av dem, og har lagt merke til at alle er nummerert på baksiden (de høyeste nummerne er over 500). Finnes det en samlet liste / hjemmeside hvor jeg kan få mer info om disse spillene?

har googlet en god stund nå, og ikke funnet frem til noe fornuftig :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du misforsto meg, aadnk.

Det var ingen sammenheng mellom denne artikkelen og "Best Buy"

kanskje jeg må forklare meg bedre, da.

I butikkhyllene der de selger PCspill finner du flere typer billig-spill. Noen er merket "Ubisoft eXclusive", andre "EA Classic" og mange bærer merket "Best Buy". Disse Best Buy spillene har alle et tall på ryggen, og hvert tall er spillets nummer av forskjellige Best Buy utgivelser. Så Divine Divinity har nummer 523 og Baldurs gate har nummer 178 (jeg valgte bare tilfeldige nummer, stemmer neppe)

Det jeg er ute etter er en side hvor det finnes en liste som viser hvilket spill som "hører til" hvilket nummer fra nummer 1 og oppover.

Skrevet

Hei.

Har lenge tenkt finne alle linker til slike "billig spill" sider.

Men det er veldig mange !

Det finnes sikkert 10 dedikerte "navn/firmaer" som kjøper opp rettigheter og selger spillene som egne "billig spill". Dessuten finnes det sikkert like mange "billig serier" som lanseres av de originale utgiverne.

Det ser ut til at det er K.E. Media som er importør ac "PC Best Buy" til Norge i hvert fall.

http://games.kemedia.com/home.asp?Language=3

Her er DERES liste over tilgjengelige "PC Best Buy" spill :

http://games.kemedia.com/list.asp?show=pc&...st=1&Language=3

Håper det hjelper litt.

Mvh, Danny ;-)

Skrevet

mange takk, det hjelper enormt :)

Driver og gjør litt research på området selv, skjønner du.. kanskje vi skulle samarbeide om et resultat flere kan ha glede av? PM hvis du er interessert (ps: jeg har allerede skrevet noen sider om temaet, men sier ikke nei takk til litt hjelp på veien :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...