Gå til innhold

Skal Style en båt!


Anbefalte innlegg

Eg skal hjelpe en kamerat med og style båten hana, er de noken som har tips ider ka vi kan gjøre? So kom med det :thumbup:

 

Er noken som veit kor vi kan få kjøpt klistremerker som kan brukest på båt? kan ikkje være noke som dette utav fyste veka liksom! :p

tenkte på et klistermerke der det sto shakespear på sidene!:p

 

har også tenkt på neon lys inni, for og øke harry faktoren :D

 

båten er en eldre modell, lik den på bilde bare den er heil kvit:)

 

takker for alle svar

:yes:

post-194-1105897959_thumb.jpg

Endret av alexsnader
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tenkte meir på å hive inn et annlegg,neon lys, klistermerke på sidene, lanterne osv.

 

heftig badeplatfom i alu hadde nok blitt overdreve:P med tanke på vekt og at båten e so liten, men de va en god ide Luzifer... :yes:

 

tusen metera hadde jo vert skikkelig tøft då, men med tanke på batteri og sånn so:P

vi får sjå ka det blir til

Lenke til kommentar
tenkte meir på å hive inn et annlegg,neon lys, klistermerke på sidene, lanterne osv.

Lanterner er obligatorisk ;)

Vet ikke hvor vidt det er lurt å sette inn anlegg i en så liten lystbåt, med tanke på at den lett kan få en bølge over seg siden den er så liten.

Neon lys regner jeg nesten med du skal ha ned i båten og ikke under slik som biler.

 

heftig badeplatfom i alu hadde nok blitt overdreve:P med tanke på vekt og at båten e so liten, men de va en god ide Luzifer...

 

Siden aluminium er noe av det letteste metaller som finnes tror ikke jeg det skal være noe problem.

 

 

tusen metera hadde jo vert skikkelig tøft då, men med tanke på batteri og sånn so:P

vi får sjå ka det blir til

 

Skal du ha inn anlegg må du likevell til med batteri, så det burde heller ikke være noe problem. Men du kan jo heller gå for noen blå leds f.eks :)

 

 

 

Edit: leif

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Skal du ha inn anlegg må du likevell til med batteri, så det burde heller ikke være noe problem. Men du kan jo heller gå for noen blå leds f.eks

 

joda,, motoren ladda batterie som allerede er der når den går..men det får no være grenser

trur de helde med annlegg,kjipt og sitte ute på sjøen med flatt batteri og ikkje få start:)

 

Siden aluminium er noe av det letteste metaller som finnes tror ikke jeg det skal være noe problem.

 

sida båten e 13 fot og har på hengs trur eg det vil bli litt merkeli med heftig bade plattform bak, men hvis du kan tengne et forslag skal eg gjerne sjå på det ;)

 

 

anterner er obligatorisk

Vet ikke hvor vidt det er lurt å sette inn anlegg i en så liten lystbåt, med tanke på at den lett kan få en bølge over seg siden den er så liten.

Neon lys regner jeg nesten med du skal ha ned i båten og ikke under slik som bileranterner er obligatorisk

 

 

Lanerner er ikkje Obligatorisk på en 13 fots båt, det går lenge med ei kvit rundt lysande lanterne.av hegig av fart, det eg mente var sidelanterner

båten har overbygg so det går bra med bølger ;)

Endret av alexsnader
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
tenkte meir på å hive inn et annlegg,neon lys, klistermerke på sidene, lanterne osv.

Lanterner er obligatorisk ;)

Vet ikke hvor vidt det er lurt å sette inn anlegg i en så liten lystbåt, med tanke på at den lett kan få en bølge over seg siden den er så liten.

Neon lys regner jeg nesten med du skal ha ned i båten og ikke under slik som biler.

 

heftig badeplatfom i alu hadde nok blitt overdreve:P med tanke på vekt og at båten e so liten, men de va en god ide Luzifer...

 

Siden aluminium er noe av det letteste metaller som finnes tror ikke jeg det skal være noe problem.

 

 

tusen metera hadde jo vert skikkelig tøft då, men med tanke på batteri og sånn so:P

vi får sjå ka det blir til

 

Skal du ha inn anlegg må du likevell til med batteri, så det burde heller ikke være noe problem. Men du kan jo heller gå for noen blå leds f.eks :)

 

 

 

Edit: leif

Jeg ser virkelig ikke problemet med å ha anlegg i en 13-foter. Har det i min(13 fot) og har ikke merka noe fusk i det hele tatt. Litt lite anlegg da... 4x45w cd-spiller og to 60-watts høytalere...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hmm.

Hvis jeg skal ha anlegg i min kanskje fremtidige båt må det bli noe slikt:

http://www.ljudia.no/cgi-bin/no/online/af0no.cgi?id=703164 &cart_id=

 

Dette fordi:

Man slipper tomt batteri når man er langt fra hjemme.

Man trenger ikke et stort batteri.

Man trenger ikke ektra forsterker, bare CD spiller (litt hypotetisk der, men jeg tror ikke det skal være et problem)

De spiller mer enn høyt nok til de flestes bruk:)

De er billige, og jeg tror de spiller bra (litt hypotetisk igjen gitt :whistle: )

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nye stoler gjør underverker! Skal snart sette inn en ny en i båten min samt trekke om baksetet. I tillegg er det litt kult med metallplater på"dashen", instrumenter, spoiler, sota stripe i vinduet foran(evt. helsoting) osv. Bar fantasien som setter begrensninger!

Endret av OleJohnny15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...