Jtand Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hvordan kan jeg skrive gratis tekstmelding fra min datamaskin. Har Chess Easy abbonement og ADSL. Finnes det programmer for slikt? Bør helst være ubegrenset, slik at jeg kan skrive så mange jeg vil.
Dahl Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Hehe, hadde det fungert enkelt så hadde alle gjort det! Det du trenger er ettellerannet som har GSM-dekning, og det har ingen vanlig datamaskin. Så jeg ville anbefalt deg å bruke tjenester på nettet hvor du kan sende gratis SMS fra, f. eks. Inpoc eller Uweb.
p@ge Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 du kan sende 5 gratis sms til dagen herfra: https://login.gulesider.no/gsi/sms.do? men du må registrere deg !
Dell_Inspiron Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 "Sense på nett"-abonnement får du 50 gratis om dagen .
finfyr Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Synd en ikke har Sense abbonement da... Nå har vel Chess kjøpt opp Sense, så det burde vel latt seg gjøre for oss Chess kunder også Endret 10. februar 2005 av and_mit
janfredrik Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 freesms Annbefaler FreeSMS ja, 6 sms om dagen.
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Som sagt, www.uweb.no er en fin side. Når du registrerer deg får du 10 gratis sms, og så får du 1 gratis sms per post du poster i forumet. Kan riktignok bare sende 10 sms om dagen, men mindre du har VIP-medlemskap (koster 5kr for 5 dager).
Demantios Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 på gulesider kan du vel sende så mange du vil gratis?
finfyr Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 5 hver dag... Ikke mer enn det. dessverre kan man vel si. Problemet mitt er at jeg ikke har sim kortet med det norske nummeret, så jeg får ikke registrert meg noen plass. Får vel bare sende fra mobilen da.
mandela Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 and_mit, du er i england, right? min situasjon er følgende: jeg er for tiden i norge og har i tillegg til norske sims et t-mobile sim. med dette nummeret kan jeg sende uendelig mange gratis meldinger fra nett til det andre t-mobile nummer, gjelder for kunder i østerrike og ireland i allefall, har ikke peiling om det funker i england. da kan du også sende sms til epost (koster) og epost til sms (sms sendt f.eks. fra thunderbird, helt gratis ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå